Marketing Week - Με ΕΡΤ και Μουντιάλ η πρεμιέρα της Glomex στην Ελλάδα

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

B2b οικοσύστημα προώθησης video content που υποστηρίζει η Phaistos Networks

Με ΕΡΤ και Μουντιάλ η πρεμιέρα της Glomex στην Ελλάδα

9 Ιουλίου 2018 | 15:47 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεόραση

Ως το «Airbnb» του video content τοποθετείται η Glomex, θυγατρική του γερμανικού εκδοτικού κολοσσού ProSiebenSat, η οποία δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά σε συνεργασία με την Phaistos Networks.

Όπως είναι γνωστό, η στρατηγική συνεργασία των δύο πλευρών ξεκίνησε το 2016, με την Phaistos Networks να ενεργοποιεί πλέον τις υπηρεσίες της Glomex και στην ελληνική αγορά σε συνεργασία με μεγάλους μιντιακούς ομίλους. Η Glomex (The Global Media Exchange) προσφέρει b2b υπηρεσίες για τη διάθεση και διάχυση πρωτογενούς premium video περιεχομένου, συνδέοντας παραγωγούς / ιδιοκτήτες βίντεο περιεχομένου και online Μέσα. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τη λύση της Glomex εμπιστεύονται ήδη οι μεγαλύτεροι όμιλοι Media της χώρας, ανάμεσα στους οποίους και η ΕΡΤ, η οποία διαθέτει μέσω της Glomex τα γκολ και τις καλύτερες φάσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018.

Την ομάδα των συνεργατών της Glomex συγκροτούν επίσης τα κανάλια Αntenna, Alpha, Nova, Star, καθώς επίσης η Digital Minds, η Μηχανή του Χρόνου και το Tripment κ.α. Σε επίπεδο online Μέσων το περιεχόμενο αναδημοσιεύουν ήδη οι όμιλοι DPG (cnn.gr, newsbomb.gr, onsports.gr, queen.gr, gossip-tv.gr) Liquid Media (gazzetta.gr, reader.gr, insider.gr), TNC (sportdog.gr, newpost.gr), cretalive.gr, entertv.gr, flashnews.gr, menshouse.gr, newsit.gr, novasports.gr, sdna.gr, sport24.gr, sport-fm.gr, zougla.gr κ.ά. Η λύση της Glomex καθιστά το video content περισσότερο «ορατό» μέσα στο native περιβάλλον των premium publishers, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες διαφημιστικής αξιοποίησης μέσα σε ένα premium, brand safe περιβάλλον.

Marketing Week Online( 9 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778