Στόχος η ενημέρωση και αφύπνιση για το μελάνωμα
H Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά».

H καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά» είναι πως όλοι κρατάμε τις καλύτερες αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές μας στιγμές κάτω από τον ήλιο, αλλά ξεχνάμε ποια ήταν η τελευταία φορά που καήκαμε από τον ήλιο. Δυστυχώς όμως, το δέρμα έχει τη δική του μνήμη και τα θυμάται όλα
 
Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε το website www.todermadenxehna.gr με σχετικό ενημερωτικό υλικό, στο οποίο οδηγεί τους χρήστες ένα εκτενές πλάνο επικοινωνίας που περιλαμβάνει outdoor, καταχωρήσεις, YouTube video, display και native ads, ενώ μέσω του Masthead του YouTube δημιουργήθηκε επιπλέον awareness για την καμπάνια. Την παραγωγή της ταινίας «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά» ανέλαβε η Bezier και η Starlink έτρεξε το πλάνο για τα media.