Οι βέλτιστες πρακτικές στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων στην Ελλάδα αναγνωρίσθηκαν και βραβεύθηκαν για 5η συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο των φετινών Digital Media Awards 2018 που απονεμήθηκαν σε μια λαμπρή τελετή στον Ιππόδρομο Αθηνών.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Η βραδιά της απονομής κορυφώθηκε με τα Μεγάλα Βραβεία, δηλαδή με το Digital Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το Gazzetta.gr και με το Digital Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα 4 Platinum βραβεία της φετινής διοργάνωσης απέσπασαν οι: DPG Digital Media, Wedia & Reader.gr, Wind & Digital Minds και Tempo OMD Hellas.

ΟΙ «ΧΡΥΣΟΙ» ΤΩΝ DIME AWARDS
Πολύ καλή εμφάνιση είχαν επίσης φέτος το Neakriti.gr με 4 Gold, 4 Silver και 7 Bronze, η Isobar/iProspect (4 Gold, 1 Silver), η Mindshare (3 Gold, 4 Silver, 2 Bronze), ο ΟΠΑΠ (1 Gold, 3 Silver, 1 Bronze) και η NextWeb (1 Gold, 3 Silver). Χρυσά βραβεία απέσπασαν επίσης οι εταιρείες Πλαίσιο Computers, Pixual, Darkpony, IPG Mediabrands, Star TV, Eurohoops και ΡΕΑ Γυναικολογική Κλινική.

ΛΑΜΠΡΗ ΤΕΛΕΤΗ ΓΙΑ 400 ΣΤΕΛΕΧΗ
Η εντυπωσιακή τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, συγκεντρώνοντας πλήθος υψηλόβαθμων στελεχών από κάθε πλευρά του ψηφιακού οικοσυστήματος: Digital Publishers, Διαφημιζόμενους και Agencies. H μεγάλη συμμετοχή, η οποία παρουσίασε αύξηση για 5η συνεχή χρονιά, και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος η Κριτική Επιτροπή των DIME Awards έφθασε τους 29 experts των Digital Media, με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, VP International Circulation & Development των New York Times. Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα sync mapping dance act με τίτλο «Project Altius» και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη. Τα Digital Media Awards διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS.

«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ»
Προλογίζοντας τις απονομές, η Helen Konstantopoulos στάθηκε στις δυνατές και εξαιρετικά ταλαντούχες συμμετοχές που είδε όπως είπε κατά τη διαδικασία των κρίσεων. «Σκληρή δουλειά και εκπληκτικό ταλέντο, αυτό βλέπω σήμερα στην ελληνική αγορά», τόνισε. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο υψηλό επίπεδο ποιότητας των έργων που διακρίθηκαν με Platinum και Gold βραβεία, που «θέτουν τον πήχη ακόμη ψηλότερα για την επόμενη χρονιά», αλλά και στη «νεανική» ενέργεια που είδε να αποπνέουν συνολικά οι πλούσιες συμμετοχές του φετινού θεσμού. «The mojo is back in Greece», ανέφερε χαρακτηριστικά, εντοπίζοντας την αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψή της στην Ελλάδα, μια αλλαγή που «μπορείς να την αισθανθείς και σε μια βραδιά όπως η αποψινή».

ΤΟ DIGITAL PUBLISHING ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ 29 EXPERTS
Στις καινοτομίες του θεσμού για το 2018 συγκαταλέγεται και η σύνθεση πολυμελούς Κριτικής Επιτροπής. Αναλυτικά, στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν οι:  Helen Konstantopoulos (Πρόεδρος), Vice President International Circulation & Development, The New York Times, Ναταλία Αφεντουλίδου, Business Development & Strategic Planning Director, BGM OMD, Θωμαή Γκλάρου Σταυροπούλου, Chief Customer Officer, Project Agora, Κωνσταντίνος Δανιάς, Head of Digital, Mindshare, Νάσος Ευσταθιάδης, Head of Digital Services, Μindshare, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo OMD Athens, Δημήτρης Ηλιόπουλος, CEO, Athinorama, Ξένια Κούρτογλου, Founder and Managing Partner Fodus Bari, Co-founder e-satisfaction, Θεόφιλος Κωτσίδης, Media & Digital Strategist, Founder Oyster Hellas, Άρτεμις Λαμπρινίδη, Online Marketing & Social Media Manager, Cosmote, Αντώνης Μελαχροινός, Creative Director & Partner, Wedia, Μάριος Λινάκης, Founding partner, Linakis digital, Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestle, Φραγκίσκος Μονογυιός, Chief Commercial Officer, Adweb, Νικόλαος Μπαρδάκης, Business Development Director, Hangover Media, Γεράσιμος Μπαρμπέτας, Corporate Communication Director, Eurobank, Πάνος Μπάσιος, Head of performance marketing, digital media and analytics, ΟΠΑΠ, Άννα – Μαρία Μπερίτση, Key Account Director, Gravity The Newtons, Παναγιώτης Μπόμης CEO, DPG Digital Media, Μάριος Νόττας, Head of European Communicatiοn Institute, Βασίλης Παπανδρέου, Director of Operations, Liquid Media, Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Greece, Κωνσταντίνος Πενλίδης, Digital Designer, Co-Founder, Digitized Conference, Στέλλα Ράπτη, Publisher Print / Digital, Attica Media Publications, Ανδρέας Στάιος, Digital Director, UM, Marco Struecker, Managing Director – South Eastern Europe, VICE, Όμιλος ANT1, Βάσω Φραγκούδη Digital Director, Starlink, Δημητρης Χατζηδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Phaistos Networks, Nίκος Χατζής, CEO, Webjar.

Η DPG DIGITAL MEDIA ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ
Η εταιρεία DPG Digital Media, εκφράζοντας τη βαθιά θλίψη και οδύνη όλων των εργαζομένων και συνεργατών της για το χαμό του Παύλου Γιαννακόπουλου, δεν προσήλθε στην Τελετή Απονομής για να παραλάβει δια ζώσης τα βραβεία της. «Το ήθος, το πείσμα και η αφοσίωση του Παύλου Γιαννακόπουλου αποτελούν για όλους εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες που θα μας συντροφεύουν για πάντα», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή της.

ΧΟΡΗΓΟΙ
Χορηγός των βραβείων ήταν το Project Agora, Χορηγός Venue ο Ιππόδρομος Αθηνών, Χορηγός ποτού η Metaxa και Υποστηρικτής η MAD Inmedia. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των βραβείων www.digitalmediaawards.gr, προκειμένου να δείτε το video της εκδήλωσης, τους νικητές των βραβείων, και περισσότερες φωτογραφίες.

ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ DIME, ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Ποια είναι η ιδιαίτερη σημασία που αποκτούν για τις εταιρείες οι διακρίσεις τους στον θεσμό των Digital Media Awards; Τι σηματοδοτούν για τον καθένα και πώς μεταφράζονται σε στρατηγική και στόχους για το επόμενο διάστημα; Εκ των μεγάλων νικητών από την πλευρά των Publishers, των Agencies αλλά και του διαφημιζόμενου, στελέχη των εταιρειών καταθέτουν τις απόψεις τους.

«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΡΑΞΕΙ»
«Η για δεύτερη συνεχή χρονιά διάκριση της Tempo OMD στα DIME Awards, είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς και σημαντικής επένδυσης της εταιρείας μας στις ψηφιακές υπηρεσίες, στην τεχνολογία και κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό. Στο δρόμο αυτό συνεχίζουμε, με στόχο να κερδίζουμε καθημερινά χώρο στην καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών, για τα brands των πελατών μας».
Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD Hellas.


«ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ»
«Η Liquid Media παραμένει σταθερή στις αρχές της, οι οποίες είναι η συνέπεια και η ειλικρίνεια στις σχέσεις της με τους αναγνώστες των sites που εκπροσωπεί, καθώς και με τους συνεργάτες και πελάτες της. Η  πελατοκεντρική προσέγγιση, η δημιουργικότητα, η αντικειμενικότητα, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ και η καθημερινή προσπάθεια από όλα τα μέλη της υπέροχης ομάδας μας, επιβραβεύονται για μια ακόμη χρονιά. Στα DIME 2018 κατακτήσαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση του Digital Publication of The Year, όπως επίσης και άλλα 11 βραβεία (5 Gold, 5 Silver και 2 Bronze).
Αυτές οι διακρίσεις, εκτός του ότι μας κάνουν περήφανους και χαρούμενους για τη δουλειά μας, μας δίνουν την ώθηση να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά».
Τάκης Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Liquid Media

«ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ»
«Τα βραβεία που πήρε φέτος η DPG Digital Media μας δείχνουν πως είμαστε στη σωστή κατεύθυνση για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, κάτι που αναζητούν άλλωστε οι επισκέπτες των sites μας, αλλά και οι διαφημιζόμενοί μας. Το Platinum βραβείο στην κατηγορία Video story telling αποτελεί μια επιβράβευση για την προσπάθεια αναβάθμισης του video περιεχομένου μας και το ίδιο αισθανόμαστε και για το Χρυσό στην κατηγορία Best long form content. H DPG Digital Media θα συνεχίσει να επενδύει στο περιεχόμενο και να αναζητά τους βέλτιστους τρόπους προβολής του, έχοντας σαν κύριο γνώμονα την ικανοποίηση των επισκεπτών μας».
Παναγιώτης Μπόμης, Group Publishing General Manager, DPG Digital Media

«Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ»
«Για 2η συνεχόμενη χρονιά ο θεσμός των Digital Media Awards μάς τιμά με τη διάκριση του Platinum Award στην κατηγορία “Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing”. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι στη WIND, μιας και η υιοθέτηση νέων trends και ο πειραματισμός με νέα formats είναι πάντα για εμάς προτεραιότητα και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας. Αφορμή για αυτή τη διάκριση ήταν το νέο Δίκτυο Οπτικών Ινών της WIND, που μας οδήγησε στη δημιουργία του “YouTube Fiber Quiz”, ενός πρωτοποριακού μηχανισμού που καλούσε τους χρήστες να διαδράσουν με το content μας. Με περισσότερα από 3.5 εκατ. views, το «YouTube Fiber Quiz» έφερε θεαματική αύξηση του engagement του κοινού στο YouTube κανάλι μας, ενώ προσέλκυσε χιλιάδες νέους subscribers! Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και στο μέλλον αυτή την ανοδική πορεία, με καμπάνιες που ξεχωρίζουν στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, αλλά και στον Digital κόσμο».
Βανέσσα Παρασκευοπούλου, Digital Marketing Manager, WIND HELLAS

«ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ USER EXPERIENCE»
«Η ομάδα της wedia απέσπασε 2 βραβεία και 1 διάκριση στα φετινά DIME Awards, κάτι που αποδεικνύει ότι η ομαδικότητα, η εξειδίκευση και η αφοσίωσή μας σε κάθε project, αποδίδει. Τα βραβεία που λάβαμε – Platinum και Gold στην ενότητα “Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη”, κατηγορία “Best Mobile Edition” για το site του Reader.gr και Bronze στην ενότητα “Ειδικά Βραβεία”, κατηγορία “Best Vertical/Thematic Sites / International” για το site του I AM EXPAT – επιβεβαιώνουν την επένδυση που έχουμε κάνει σαν εταιρεία τα τελευταία χρόνια στον πολύ σημαντικό τομέα του User Experience. Οι ομάδες επαγγελματιών που εργάστηκαν για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των παραπάνω projects κατάφεραν να δημιουργήσουν ξεχωριστές εμπειρίες, γι’ αυτό και τους αξίζουν συγχαρητήρια! διοργανώσεις όπως τα DIME Awards είναι απαραίτητες στον κλάδο μας, καθώς μέσα από αυτές αναδεικνύονται και επιβραβεύονται αξιόλογα projects, ενώ αποτελούν και μια ευκαιρία να βάλουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά».
Αντώνης Μελαχροινός, Creative Director & Founder, Wedia

«Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!»
«Οι συνεχείς διακρίσεις στον θεσμό των Digital Media Awards, με 7 βραβεία μέσα σε 2 χρόνια, αποτελούν μια αναγνώριση της δουλειάς μας κι αυτό μας κάνει περήφανους. Με στρατηγική τοποθέτηση στα δύσκολα κοινά 18-24 και 25-34, η Nextweb παρουσίασε 2 νέα brands, κερδίζοντας συνεχώς την εμπιστοσύνη του κοινού αλλά και της αγοράς. Η πρόκληση για μας είναι μεγάλη, αφού ξεκινήσαμε ως μία αμιγώς digital services εταιρεία πριν από 17 χρόνια και τα media ήρθαν στην πορεία. Αυτό βέβαια ίσως είναι το μεγαλύτερό μας πλεονέκτημα! Πραγματικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα και τους καλούς συνεργάτες της Nextweb. Σας ευχαριστούμε».
Κωνσταντίνος Τζίλας, CEO, Nextweb

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.digitalmediaawards.gr/