Marketing Week - Με Platinum η WIND Hellas για 2η συνεχόμενη χρονιά στα DIME Awards

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με Platinum η WIND Hellas για 2η συνεχόμενη χρονιά στα DIME Awards

11 Ιουλίου 2018 | 09:59 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Απαιτεί δημιουργικότητα, τεχνογνωσία, ευελιξία, αλλά και αντανακλαστικά σε διαρκή εγρήγορση. Η ψηφιακή επικοινωνία είναι γενναιόδωρη με αυτούς που ξέρουν να τη διαχειριστούν και η ομάδα της WIND είναι σε θέση να το επιβεβαιώσει.

Έλαβε 13 διακρίσεις στα Digital Media Awards και κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Platinum Award, στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing». Εστιάζοντας στη σημασία της καινοτομίας και του συνεχούς πειραματισμού, η ομάδα της WIND μοιράζεται πολύτιμα insights για αποτελεσματική ψηφιακή επικοινωνία. Στις ερωτήσεις απαντούν, από το Τμήμα Digital Marketing & e-Commerce οι Εύη Μπολομύτη, Head of Digital Marketing & e-Commerce, Βανέσα Παρασκευοπούλου, Digital Marketing Manager, Χριστίνα Πετράκη, Social Media Manager και Λουκία Μπάμπαλη, eCommerce Manager και από το Τμήμα Corporate Affairs οι Ειρήνη Αναστασιάδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας και Θεοδώρα Νικολοπούλου, Press Office Specialist.

    MW: Ο χώρος της ψηφιακής επικοινωνίας βιώνει εξαιρετικά σημαντικές αλλαγές. Στο πλαίσιο αυτό, τι σημαίνουν για εσάς οι 13 διακρίσεις που αποσπάσατε στα φετινά DIME Awards;

Εύη Μπολομύτη:
Οι ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο του digital communication κρατούν τους επαγγελματίες του χώρου σε μία συνεχή δημιουργική εγρήγορση. Οι φετινές 13 διακρίσεις στα Digital Media Awards επιβεβαιώνουν την ευελιξία και την ταχύτητά της WIND σε ό,τι αφορά την ανάδειξη νέων trends, ακολουθώντας πιστά της δέσμευσή της για καινοτομία και πρωτοπορία.

    Μεταξύ αυτών, αποσπάσατε και Platinum, με τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας στην κατηγορία. Ποια στοιχεία οδήγησαν στη συγκεκριμένη διάκριση;

Βανέσσα Παρασκευοπούλου:
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο θεσμός των Digital Media Awards τιμά την WIND με τη διάκριση του Platinum Award στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing», γεγονός για το οποίο νιώθουμε ιδιαίτερη υπερηφάνεια. Η υιοθέτηση νέων trends και ο πειραματισμός με νέα formats αποτελεί βασική προτεραιότητα για την ομάδα μας και αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας. Αφορμή για τη φετινή διάκριση ήταν το νέο Δίκτυο Οπτικών Ινών της WIND, που μας οδήγησε στη δημιουργία του «YouTube Fiber Quiz», ενός πρωτοποριακού μηχανισμού που καλούσε τους χρήστες να διαδράσουν με το content μας. Με περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια views, το «YouTube Fiber Quiz» έφερε θεαματική αύξηση του engagement του κοινού στο YouTube κανάλι μας, ενώ προσέλκυσε χιλιάδες νέους subscribers! Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και στο μέλλον αυτή την ανοδική πορεία, με καμπάνιες που ξεχωρίζουν στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, αλλά και στον Digital κόσμο.

    Πόσο δημιουργική μπορεί να είναι σήμερα η ψηφιακή επικοινωνία;

Ειρήνη Αναστασιάδου:
Η ψηφιακή επικοινωνία μπορεί να πάρει τόσο δημιουργική διάσταση όσο η φαντασία και το μεράκι των ανθρώπων που τη διενεργούν. Στη μακρόχρονη πορεία της, η WIND Ελλάς εξελίχθηκε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σε ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ανέπτυξε, για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, νέες πλατφόρμες, απόλυτα προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. H ψηφιακή επικοινωνία που μέχρι πριν λίγα χρόνια αφορούσε μόνο το εξωτερικό περιβάλλον υπεισήρθε σταδιακά και στα εσωτερικά κανάλια επικοινωνίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το WIND News Blog, το εσωτερικό ιστολόγιο ενημέρωσης των εργαζομένων της εταιρείας που απέσπασε δυο βραβεία στα φετινά DIME. Στο πλαίσιο του Digital Transformation, το WIND News μετατράπηκε από pdf σε Blog αποδεικνύοντας πως η ψηφιακή επικοινωνία έχει διεισδύσει σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας.

    Ποιες αλλαγές επέφερε η μετατροπή του WIND News σε blog;

Θεοδώρα Νικολοπούλου:
Εναρμονισμένο με τις τελευταίες επιταγές στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας που έχουν υιοθετήσει οι εξωτερικές πλατφόρμες δικτύωσης, το WIND News Blog άλλαξε ριζικά τον τρόπο ενημέρωσης των συναδέλφων για όσα συμβαίνουν στον οργανισμό. Εκτός από τις πρακτικές ευκολίες που επέφερε η μετατροπή από pdf σε blog (real time παρακολούθηση επισκεπτών, μετρήσιμα αποτελέσματα επισκεψιμότητας και ανάγνωσης, πιο πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό κ.ά.), η σημαντικότερη αλλαγή σημειώθηκε στη σχέση περιεχομένου και αναγνωστών. Το blog αποτελεί μια ολοκληρωμένη ψηφιακή διαδραστική πλατφόρμα που καλεί τους αναγνώστες, όχι μόνο να ενημερωθούν, αλλά και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο κάνοντας share το υλικό, αφήνοντας σχόλια κάτω από τα άρθρα, συμμετέχοντας σε quiz και διαγωνισμούς κτλ.

    Τα κυριότερα ζητούμενα σήμερα στην ψηφιακή επικοινωνία, είναι η μετρήσιμη αποτελεσματικότητα, η επαλήθευση αλλά και η «ασφάλεια». Πώς απαντάτε εσείς σε αυτά;

Εύη Μπολομύτη:
Η τεχνολογία μάς επιτρέπει να ελέγχουμε real time την απόδοση κάθε καμπάνιας και προβαίνουμε σε διαρκές optimization. Ως ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, είμαστε απόλυτα εξοικειωμένοι και συνεπείς με την προστασία προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών μας αλλά και κάθε χρήστη που επικοινωνεί μαζί μας μέσω όλων των digital assets μας συμπεριλαμβανομένων και των social media σελίδων μας. Στη WIND ιστορικά διατηρούμε τις πλέον αυστηρές πολιτικές διασφάλισης της ασφάλειας και της ακεραιότητας των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας, ενώ πρόσφατα προχωρήσαμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες λήψης όλων των απαιτούμενων μέτρων, προκειμένου να διασφαλίσουμε την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων αλλά και την επεξεργασία με όρους διαφάνειας και πάντα σύμφωνα με τις επιταγές του νέου αυτού νομοθετικού πλαισίου, GDPR, που μπήκε στη ζωή μας εδώ και λίγες μέρες!

    Τι ζητάτε σήμερα από τους συνεργάτες σας στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας;

Χριστίνα Πετράκη:
Στην επιτυχημένη υλοποίηση των ψηφιακών δράσεων επικοινωνίας που διακρίθηκαν συνέβαλλαν καθοριστικά οι συνεργάτες μας. Η εξειδίκευση, ο επαγγελματισμός, η δημιουργικότητα και η εμπιστοσύνη αποτελούν αρχές «κλειδιά» στην επιλογή των συνεργατών μας. Ιδιαίτερη σημασία έχει για εμάς οι συνεργάτες μας να παρακολουθούν στενά τις νέες τάσεις και να μας προτείνουν πρώτοι καινοτόμα projects, πρωτοποριακά formats και best practices που δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμα στη χώρα μας και προάγουν τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας μας, ώστε να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά.

    Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που βλέπετε να αναδύονται στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας;

Λουκία Μπάμπαλη:
Μέσα στον διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο του digital, η παρακολούθηση των νέων τάσεων και η υιοθέτηση καινοτόμων best practices αποτελεί σίγουρα προτεραιότητα για εμάς. Φροντίζουμε πάντα να ενημερωνόμαστε για τα νέα trends, τις μεθόδους και τα εργαλεία που κυκλοφορούν και προσπαθούμε να τα εφαρμόζουμε πρώτοι στην ελληνική αγορά και να τα τεστάρουμε προκειμένου να μας βοηθήσουν στην επίτευξη των εκάστοτε στόχων μας. Η κυριότερη τάση που αναδύεται στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και απασχολεί ιδιαίτερα και την αγορά του εξωτερικού είναι το machine learning. Βλέπουμε συνεχώς να αναδύονται νέα εργαλεία και πλατφόρμες που βασίζονται στην τεχνολογία αυτή και βελτιστοποιούν τις πρακτικές που ήδη εφαρμόζουμε.

Marketing Week (T. 1542)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778