Marketing Week - Tempo OMD Hellas: «Η εταιρική κουλτούρα είναι η τροφή της υγιούς στρατηγικής»

Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Tempo OMD Hellas: «Η εταιρική κουλτούρα είναι η τροφή της υγιούς στρατηγικής»

4 Ιουλίου 2018 | 09:50 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Αν υπάρχει ένας τομέας ιδιαίτερα απαιτητικός στην εμπορική επικοινωνία, τότε αυτός είναι σίγουρα τα ψηφιακά Μέσα. Αυτό και μόνο, καθιστά απαραίτητη τη διερεύνηση του τι κρύβεται πίσω από τη για δεύτερη συνεχή χρονιά διάκριση της Tempo OMD Hellas ως «Digital Media Agency of The Year» στα Digital Media Awards.

Με έξι διακρίσεις περισσότερες από το 2017, η Tempo OMD Hellas αναδείχθηκε φέτος και για δεύτερη συνεχή φορά, Digital Media Agency of The Year στα Digital Media Awards, τον θεσμό που φέρνει στο προσκήνιο την καινοτομία και αριστεία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων. Όπως υπογραμμίζει ο CEO της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, η αξία των βραβείων συνίσταται στην απόδειξη που προσφέρουν για την ικανότητα της εταιρείας να βρίσκει τον στόχο στην ανάπτυξη των brands και του business των πελατών της. Ποιο είναι λοιπόν το μοντέλο που ακολουθεί η Tempo OMD Hellas; Σε ποιους τομείς επενδύει, πώς βλέπει την ανάπτυξη της τεχνολογίας, πώς συγκεράζει με επιτυχία δημιουργικότητα και εργαλεία και πώς αντιλαμβάνεται την ευθύνη της έναντι της αγοράς, ως κορυφαία εταιρεία ενός κλάδου με έντονες θεσμικές προκλήσεις;

    Για άλλη μια χρονιά, σας βρίσκουμε να σηκώνετε τον τίτλο του Agency of The Year στα DIME Awards. Πόσο σημαντική είναι για εσάς η εξέλιξη αυτή;

Νίκος Σύμπουρας:
Σημαντικό για εμάς είναι να μπορούμε να συμβάλουμε όσο γίνεται περισσότερο στην ανάπτυξη των brands και του business των πελατών μας, αυξάνοντας την απόδοση των διαφημιστικών τους επενδύσεων. Αν λοιπόν η ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Media Agency of the Year είναι μια απόδειξη ότι η εταιρία μας γεννά και υλοποιεί ιδέες που πολλαπλασιάζουν την απόδοση των διαφημιστικών κονδυλίων, τότε η επίτευξη του στόχου αυτού για δεύτερη συνεχή χρονιά – με 17 διακρίσεις, 6 περισσότερες από το 2017 -, αποτελεί ακόμα πιο σημαντική εξέλιξη για εμάς.

Είναι ταυτόχρονα μια ιδιαίτερη επιβράβευση της διαρκούς προσπάθειας των άξιων συναδέλφων μου, που δεν σταμάτησαν στις επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς, αλλά συνέχισαν να δουλεύουν ακόμη πιο εντατικά, με θετική ενέργεια, κίνητρο και επιμονή για τα καλύτερα αποτελέσματα των brands που διαχειρίζονται. Γι’ αυτήν την προσπάθεια και τη διάρκεια, τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Θέλω όμως με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσω τους πελάτες μας που μας δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικούμε – μαζί τους στην ουσία – τις όποιες διακρίσεις. Δείχνοντάς μας εμπιστοσύνη, δίνοντάς μας χώρο και συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας ανοιχτής, δημιουργικής και παραγωγικής συνεργασίας. Και φυσικά τους συνεργάτες μας τα διαφημιστικά Μέσα, που χωρίς τη συμβολή τους, λίγες μόνο από αυτές τις διακρίσεις θα ήταν εφικτές.

    Ποια είναι τελικά τα πλεονεκτήματα εκείνα της εταιρείας, που την οδηγούν να βρίσκεται στην κορυφή των διακρίσεων της αγοράς;

Νίκος Σύμπουρας:
Για να χρησιμοποιήσω μια επιτυχημένη αγγλοσαξονική έκφραση, «culture eats business strategy for breakfast». Αυτό πιστεύω. Όχι επειδή η στρατηγική, η οργάνωση ή η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα δεν έχουν σημασία, αλλά γιατί η κουλτούρα που καλλιεργούν οι επιχειρήσεις είναι η τροφή μιας υγιούς στρατηγικής, μιας αποτελεσματικής οργάνωσης και λειτουργίας και ενός παραγωγικού μοντέλου συνεργασίας με πελάτες και προμηθευτές. Αριστεία, σεβασμός, διαφάνεια, ελευθερία, καινοτομία, ανοιχτές σχέσεις, σκληρή δουλειά. Αυτή είναι η κουλτούρα που προσπαθούμε να καλλιεργούμε στην Tempo OMD.

Αυτή η κουλτούρα βοηθά τους ανθρώπους μας να δημιουργούν και να έχουν κίνητρο, αυτή μας ωθεί να καινοτομούμε σε χώρους τεχνολογίας και υπηρεσιών έξω από το «συμβατικό» ρόλο των media agencies, αυτή είναι που μας δίνει την ενέργεια να προσπαθούμε όσο γίνεται περισσότερο διεκδικώντας ενεργητικό ρόλο δίπλα στους πελάτες μας. Ακόμα, είναι αυτή η κουλτούρα που μας βοηθά να θέτουμε στόχους και να τους επιδιώκουμε με σύστημα και πειθαρχία. Αν υπάρχει λοιπόν κάποιο πλεονέκτημα, αυτό ξεκινά από την εταιρική μας κουλτούρα, που ως ομάδα αγωνιζόμαστε καθημερινά να κάνουμε πράξη.

    Εκτός από τα βραβεία, η εταιρεία έχει ένα καλό record και σε νέες συνεργασίες το διάστημα 2017-18. Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες επιχειρηματικές κινήσεις τις οποίες έχετε σχεδιάσει και υλοποιείτε για την ανάπτυξη της Tempo OMD;

Σάββας Νικολάου:
Πέρυσι, όταν για πρώτη φορά είχαμε αναδειχτεί «Digital Media Agency of the Year» στον θεσμό των DIME Awards, είχα πει ότι επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην εκπαίδευση τους, υιοθετώντας ταυτόχρονα τις βέλτιστες πρακτικές του δικτύου μας, ώστε να γίνουμε αξιόπιστοι business partners στον πελάτη μας. Ένα χρόνο μετά και παρά τις αρχικές απώλειες που είχαμε στο «old business» στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, οι μετέπειτα επιτυχίες μας σε όλα τα «new business» μας δικαιώνουν απόλυτα στις επιλογές μας. Ταυτόχρονα, το «δημιουργικό άγχος» που συνήθως έρχεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο οδηγός για να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες του συνόλου των πελατών μας και του πρωταγωνιστικού ρόλου που καλούμαστε να διαδραματίσουμε στο σύνολο της αγοράς μας και τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται στο νέο μιντιακό περιβάλλον.

    Ο χώρος της ψηφιακής επικοινωνίας βιώνει εξαιρετικά σημαντικές αλλαγές. Πώς μπορεί μία εταιρεία του χώρου να βρίσκεται πάντα μπροστά από το κύμα των εξελίξεων;

Κώστας Χούντας:
H ψηφιακή τεχνολογία ΙοΤ σε συνδυασμό με τις εξελίξεις σε τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που προσφέρει αμέτρητες νέες δυνατότητες σε κάθε δραστηριότητα και βέβαια στην επικοινωνία. Οι personal assistants, τα chat bots, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, αποτελούν δείγματα του τι περιμένουμε σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών προς τον τελικό χρήστη. Κάθε δράση που κάνουμε στο ψηφιακό περιβάλλον, σε κάθε στιγμή, δημιουργεί νέα δεδομένα.

Το μέγεθος της πληροφορίας που παράγεται είναι τεράστιο και η ταχύτητα με την οποία αυξάνεται είναι ασύλληπτη. Για να αξιοποιηθεί αυτός ο πλούτος χρειάζεται εξειδικευμένη γνώση μεθόδων data science και χρήση υπηρεσιών cloud. Είναι «εκ των ων ουκ άνευ» ότι η συνεχής εκπαίδευση, η παρακολούθηση των εξελίξεων, η επένδυση σε νέες τεχνολογίες και σε νέα ταλέντα αποτελούν μονόδρομο για κάθε εταιρεία που θέλει να βρεθεί και να παραμείνει μπροστά από τις εξελίξεις. Έτσι σκεφτόμαστε και ενεργούμε στην Tempo OMD και σε συνεργασία με πελάτες και προμηθευτές προσπαθούμε να βελτιώνουμε διαρκώς το προϊόν μας, τις υπηρεσίες μας.

Με έξι διακρίσεις περισσότερες από το 2017, η Tempo OMD Hellas αναδείχθηκε φέτος και για δεύτερη συνεχή φορά, Digital Media Agency of The Year στα Digital Media Awards, τον θεσμό που φέρνει στο προσκήνιο την καινοτομία και αριστεία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων. Όπως υπογραμμίζει ο CEO της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, η αξία των βραβείων συνίσταται στην απόδειξη που προσφέρουν για την ικανότητα της εταιρείας να βρίσκει τον στόχο στην ανάπτυξη των brands και του business των πελατών της. Ποιο είναι λοιπόν το μοντέλο που ακολουθεί η Tempo OMD Hellas; Σε ποιους τομείς επενδύει, πώς βλέπει την ανάπτυξη της τεχνολογίας, πώς συγκεράζει με επιτυχία δημιουργικότητα και εργαλεία και πώς αντιλαμβάνεται την ευθύνη της έναντι της αγοράς, ως κορυφαία εταιρεία ενός κλάδου με έντονες θεσμικές προκλήσεις;

    Για άλλη μια χρονιά, σας βρίσκουμε να σηκώνετε τον τίτλο του Agency of The Year στα DIME Awards. Πόσο σημαντική είναι για εσάς η εξέλιξη αυτή;

Νίκος Σύμπουρας:
Σημαντικό για εμάς είναι να μπορούμε να συμβάλουμε όσο γίνεται περισσότερο στην ανάπτυξη των brands και του business των πελατών μας, αυξάνοντας την απόδοση των διαφημιστικών τους επενδύσεων. Αν λοιπόν η ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Media Agency of the Year είναι μια απόδειξη ότι η εταιρία μας γεννά και υλοποιεί ιδέες που πολλαπλασιάζουν την απόδοση των διαφημιστικών κονδυλίων, τότε η επίτευξη του στόχου αυτού για δεύτερη συνεχή χρονιά – με 17 διακρίσεις, 6 περισσότερες από το 2017 -, αποτελεί ακόμα πιο σημαντική εξέλιξη για εμάς.

Είναι ταυτόχρονα μια ιδιαίτερη επιβράβευση της διαρκούς προσπάθειας των άξιων συναδέλφων μου, που δεν σταμάτησαν στις επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς, αλλά συνέχισαν να δουλεύουν ακόμη πιο εντατικά, με θετική ενέργεια, κίνητρο και επιμονή για τα καλύτερα αποτελέσματα των brands που διαχειρίζονται. Γι’ αυτήν την προσπάθεια και τη διάρκεια, τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Θέλω όμως με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσω τους πελάτες μας που μας δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικούμε – μαζί τους στην ουσία – τις όποιες διακρίσεις. Δείχνοντάς μας εμπιστοσύνη, δίνοντάς μας χώρο και συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας ανοιχτής, δημιουργικής και παραγωγικής συνεργασίας. Και φυσικά τους συνεργάτες μας τα διαφημιστικά Μέσα, που χωρίς τη συμβολή τους, λίγες μόνο από αυτές τις διακρίσεις θα ήταν εφικτές.

    Ποια είναι τελικά τα πλεονεκτήματα εκείνα της εταιρείας, που την οδηγούν να βρίσκεται στην κορυφή των διακρίσεων της αγοράς;

Νίκος Σύμπουρας:
Για να χρησιμοποιήσω μια επιτυχημένη αγγλοσαξονική έκφραση, «culture eats business strategy for breakfast». Αυτό πιστεύω. Όχι επειδή η στρατηγική, η οργάνωση ή η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα δεν έχουν σημασία, αλλά γιατί η κουλτούρα που καλλιεργούν οι επιχειρήσεις είναι η τροφή μιας υγιούς στρατηγικής, μιας αποτελεσματικής οργάνωσης και λειτουργίας και ενός παραγωγικού μοντέλου συνεργασίας με πελάτες και προμηθευτές. Αριστεία, σεβασμός, διαφάνεια, ελευθερία, καινοτομία, ανοιχτές σχέσεις, σκληρή δουλειά. Αυτή είναι η κουλτούρα που προσπαθούμε να καλλιεργούμε στην Tempo OMD.

Αυτή η κουλτούρα βοηθά τους ανθρώπους μας να δημιουργούν και να έχουν κίνητρο, αυτή μας ωθεί να καινοτομούμε σε χώρους τεχνολογίας και υπηρεσιών έξω από το «συμβατικό» ρόλο των media agencies, αυτή είναι που μας δίνει την ενέργεια να προσπαθούμε όσο γίνεται περισσότερο διεκδικώντας ενεργητικό ρόλο δίπλα στους πελάτες μας. Ακόμα, είναι αυτή η κουλτούρα που μας βοηθά να θέτουμε στόχους και να τους επιδιώκουμε με σύστημα και πειθαρχία. Αν υπάρχει λοιπόν κάποιο πλεονέκτημα, αυτό ξεκινά από την εταιρική μας κουλτούρα, που ως ομάδα αγωνιζόμαστε καθημερινά να κάνουμε πράξη.

    Εκτός από τα βραβεία, η εταιρεία έχει ένα καλό record και σε νέες συνεργασίες το διάστημα 2017-18. Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες επιχειρηματικές κινήσεις τις οποίες έχετε σχεδιάσει και υλοποιείτε για την ανάπτυξη της Tempo OMD;

Σάββας Νικολάου:
Πέρυσι, όταν για πρώτη φορά είχαμε αναδειχτεί «Digital Media Agency of the Year» στον θεσμό των DIME Awards, είχα πει ότι επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην εκπαίδευση τους, υιοθετώντας ταυτόχρονα τις βέλτιστες πρακτικές του δικτύου μας, ώστε να γίνουμε αξιόπιστοι business partners στον πελάτη μας. Ένα χρόνο μετά και παρά τις αρχικές απώλειες που είχαμε στο «old business» στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, οι μετέπειτα επιτυχίες μας σε όλα τα «new business» μας δικαιώνουν απόλυτα στις επιλογές μας. Ταυτόχρονα, το «δημιουργικό άγχος» που συνήθως έρχεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο οδηγός για να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες του συνόλου των πελατών μας και του πρωταγωνιστικού ρόλου που καλούμαστε να διαδραματίσουμε στο σύνολο της αγοράς μας και τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται στο νέο μιντιακό περιβάλλον.

    Ο χώρος της ψηφιακής επικοινωνίας βιώνει εξαιρετικά σημαντικές αλλαγές. Πώς μπορεί μία εταιρεία του χώρου να βρίσκεται πάντα μπροστά από το κύμα των εξελίξεων;

Κώστας Χούντας:
H ψηφιακή τεχνολογία ΙοΤ σε συνδυασμό με τις εξελίξεις σε τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που προσφέρει αμέτρητες νέες δυνατότητες σε κάθε δραστηριότητα και βέβαια στην επικοινωνία. Οι personal assistants, τα chat bots, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, αποτελούν δείγματα του τι περιμένουμε σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών προς τον τελικό χρήστη. Κάθε δράση που κάνουμε στο ψηφιακό περιβάλλον, σε κάθε στιγμή, δημιουργεί νέα δεδομένα.

Το μέγεθος της πληροφορίας που παράγεται είναι τεράστιο και η ταχύτητα με την οποία αυξάνεται είναι ασύλληπτη. Για να αξιοποιηθεί αυτός ο πλούτος χρειάζεται εξειδικευμένη γνώση μεθόδων data science και χρήση υπηρεσιών cloud. Είναι «εκ των ων ουκ άνευ» ότι η συνεχής εκπαίδευση, η παρακολούθηση των εξελίξεων, η επένδυση σε νέες τεχνολογίες και σε νέα ταλέντα αποτελούν μονόδρομο για κάθε εταιρεία που θέλει να βρεθεί και να παραμείνει μπροστά από τις εξελίξεις. Έτσι σκεφτόμαστε και ενεργούμε στην Tempo OMD και σε συνεργασία με πελάτες και προμηθευτές προσπαθούμε να βελτιώνουμε διαρκώς το προϊόν μας, τις υπηρεσίες μας.


    Πόσο απαιτητική –σε χρόνο, ενέργεια, αλλά και κόστος- είναι η διαδικασία αυτή;

Δήμητρα Μάστορη:
Κάθε είδους αλλαγή απαιτεί θέληση, ενέργεια, προσπάθεια. Πόσο μάλλον όταν αυτή η αλλαγή συνεπάγεται ανάγκη για εκπαίδευση, ενημέρωση, ανάπτυξη νέων δομών για τις εταιρίες και νέων δεξιοτήτων για τους ανθρώπους. Είναι δε γεγονός ότι όταν εξελίξεις συντελούνται σε περιόδους σαν αυτές που διανύει η αγορά μας τα τελευταία χρόνια, είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο ότι εταιρίες καταφέρνουν με ουσιαστική επένδυση σε πόρους, ανθρώπινους και όχι μόνο, να κινούνται στους ρυθμούς των παγκόσμιων αγορών.

Η επένδυση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα το κόστος διαχείρισης των ψηφιακών Μέσων να είναι σημαντικά υψηλότερο από αυτό των υπολοίπων. Είναι όμως ενθαρρυντικό και σίγουρα καθοριστικό ότι οι διαφημιζόμενοι στην πλειοψηφία τους είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερα fees αναγνωρίζοντας την προστιθέμενη αξία μιας υπηρεσίας η οποία είναι up-to-date, και βασίζεται σε εξελιγμένες δομές, εργαλεία και εξειδίκευση.

    Τα κυριότερο ζητούμενο σήμερα από τους διαφημιζόμενους είναι η μετρήσιμη αποτελεσματικότητα, η επαλήθευση αλλά και η «ασφάλεια». Πώς απαντάτε εσείς σε αυτά;

Βασίλης Μπάρκας:
Στις μέρες μας η διαθεσιμότητα στοιχείων και οι δυνατότητες της τεχνολογίας (DMPs, Brand Safety Platforms, AI, κλπ) –τις οποίες στην Tempo OMD εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο- μας επιτρέπουν να μετράμε και να οργανώνουμε όσα διακρίνουμε ότι μπορούν να έχουν πραγματικό αντίκρισμα στο business growth των πελατών μας, με τον καλύτερο τρόπο. Από την άλλη, πέραν ασφαλώς από το μήνυμα, είναι καθοριστικής σημασίας και το περιβάλλον που αυτό θα προβληθεί.

Για τον λόγο αυτό αφενός συνεργαζόμαστε με επώνυμους παρόχους περιεχομένου διασφαλίζοντας ένα ασφαλές περιβάλλον, και παράλληλα αξιοποιούμε πλατφόρμες που προσφέρουν διαδικασίες περιορισμού φαινομένων ad fraud & brand safety. Εν κατακλείδι, σε μία εποχή που όλα τρέχουν πολύ γρήγορα, αυτό που δεν πρέπει να μείνει πίσω, είναι η ποιότητα των επιλογών μας. Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε τελικά είναι να πάρουμε τις καλύτερες αποφάσεις γρήγορα και η τεχνολογία παντρεμένη με τις γνώσεις και την εμπειρία μας, είναι ο καλύτερος τρόπος να καταλήξουμε σε αυτές.

    Πώς ορίζετε το ρόλο της δημιουργικότητας σε αυτό το πλαίσιο;

Διονυσία Μπιτσικώκου:
Η δημιουργικότητα είναι διαχρονικά το σημαντικότερο στοιχείο επιτυχίας της Διαφήμισης: από το ίδιο το μήνυμα, μέχρι την χρήση Μέσων και τον τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή. Οι δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία ως προς την μέτρηση της αποτελεσματικότητας και του ασφαλούς περιβάλλοντος προβολής δεν αλλάζουν τον κυρίαρχο ρόλο της δημιουργικότητας, αλλά και ούτε έρχονται σε αντίθεση με αυτόν. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η δημιουργικότητα στην επικοινωνία λειτουργεί πάντα εντός πλαισίου που ορίζεται από τους στόχους που έχουν τεθεί και την ανάγκη εύρεσης λύσεων που απαντούν στα ζητούμενα του brand, επομένως χωρίς αυτήν δεν μπορεί να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η Διαφήμιση για να είναι αποτελεσματική, πρέπει ουσιαστικά να πει με τον κατάλληλο τρόπο, στο κατάλληλο περιβάλλον και στη κατάλληλη χρονική στιγμή μια ιστορία λίγων δευτερολέπτων που θα είναι αρκετά συναρπαστική ώστε να ξεχωρίσει μέσα στον συντριπτικό όγκο των διαφημιστικών μηνυμάτων στα οποία οι καταναλωτές εκτίθενται καθημερινά και να τους κάνει να σκεφτούν το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία και να το δοκιμάσουν. Σε αντίθεση με ό,τι ίσως θέλουμε να πιστεύουμε, δεν παίρνουμε αποφάσεις που βασίζονται απλώς σε λογικά δεδομένα. Ένας μεγάλος αριθμός παραγόντων – συνειδητοί και υποσυνείδητοι, όπως τα συναισθήματά μας, το ένστικτό μας, οι προηγούμενες εμπειρίες - επηρεάζουν τις αποφάσεις μας.

Οι εμπειρίες και οι σχέσεις των καταναλωτών με τα brands μοιάζουν με τις εμπειρίες και σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων: κανένας δεν θα σε θυμάται επειδή ήσουν ασφαλής, προβλέψιμος, συνεπής, comme il faut! Θα σε θυμάται για το πώς τον έκανες να νιώσει, για τις αξίες και τις στιγμές που μοιραστήκατε! Σίγουρα οι καταναλωτές συγχωρούν πολύ πιο δύσκολα τα λάθη ενός brand και μιας εταιρείας σε σχέση με τα λάθη ενός ανθρώπου, ωστόσο η μέτρηση και η ασφάλεια δεν πρέπει να αποτελούν αυτοσκοπό, αλλά σημαντικό εργαλείο της Επικοινωνίας.

    Θα μπορούσατε ίσως να ξεχωρίσετε κάποιες από τις δουλειές σας, ως χαρακτηριστικά δείγματα του τρόπου δουλειάς της Tempo OMD;

Νίκος Σύμπουρας:
Δε θα ήθελα να ξεχωρίσω κάποια συγκεκριμένη δουλειά γιατί θα κινδύνευα να αδικήσω άλλες. Όμως – μιλώντας ειδικά για digital media – με ενδιαφέρουν περισσότερο οι δουλειές που διεκδικούν χώρο και χρόνο στο μυαλό και την ψυχή των καταναλωτών, αξιοποιώντας με τον πιο καινοτόμο τρόπο τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες και τη διαδραστικότητα των ψηφιακών Μέσων.

    Θεωρείτε ότι η εταιρεία η οποία βρίσκεται στην κορυφή των διακρίσεων, έχει ενδεχομένως και μία θεσμική ευθύνη έναντι της αγοράς; Σε τι συνίσταται αυτή για εσάς;

Σάββας Νικολάου:
Αναμφισβήτητα ναι. Αναφέρθηκα ήδη παραπάνω σε αυτή τη θεσμική ευθύνη μας, την οποία και έχουμε αναλάβει. Ο νέος Νόμος 4532/18 που πρόσφατα ψηφίστηκε δίνοντας λύση στο μείζον θέμα που υπήρχε ανοιχτό από το 2014 με τον Νόμο 4572/14 της απευθείας τιμολόγησης, καθώς και η καταγεγραμμένη ανάγκη να αποκτήσει η αγοράς μας ένα κοινό «εργαλείο» μέτρησης της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης, αποδεκτό από τα εμπλεκόμενα μέρη, είναι δυο πολύ σημαντικά θεσμικά θέματα που απαιτούν κοινές δράσεις, ανάληψη θετικών πρωτοβουλιών κόπο και υπομονή. Και στα δύο συμμετέχουμε και συμβάλουμε θετικά με την συνδρομή της ΕΔΕΕ, ώστε μετά από πολλά χρόνια, να δημιουργηθεί η αναγκαία συναίνεση και κλίμα συνεργασίας που θα οδηγήσει το σύνολο της αγοράς σε πραγματική παραγωγική ανάπτυξη και αύξηση των θέσεων εργασίας.

FOCUS POINTS
- Επιδιώκουμε να καινοτομούμε σε χώρους τεχνολογίας και υπηρεσιών έξω από το «συμβατικό» ρόλο των media Agencies
- Η συνεχής εκπαίδευση και η επένδυση σε νέες τεχνολογίες και ταλέντα, αποτελούν μονόδρομο
- Συνεργαζόμαστε με επώνυμους παρόχους περιεχομένου διασφαλίζοντας ένα ασφαλές περιβάλλον
- Αξιοποιούμε πλατφόρμες που προσφέρουν διαδικασίες περιορισμού φαινομένων ad fraud & brand safety
- Η μέτρηση και η ασφάλεια δεν πρέπει να αποτελούν αυτοσκοπό, αλλά σημαντικό εργαλείο της Επικοινωνίας
- Στην εποχή της ταχύτητας, αυτό που δεν πρέπει να μένει πίσω είναι η ποιότητα των επιλογών μας
- Μας ενδιαφέρουν οι δουλειές που διεκδικούν χώρο και χρόνο στο μυαλό και την ψυχή των καταναλωτών
- Συμμετέχουμε και συμβάλουμε θετικά με την συνδρομή της ΕΔΕΕ στην επίλυση κρίσιμων θεμάτων του κλάδου και στη δημιουργία κλίματος συναίνεσης και συνεργασίας

Marketing Week (T. 1542)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778