Marketing Week - Θοδωρής Μουλός, CEO, Growthrocks: «Το Growth Hacking χτίζει επιτυχημένα brands»

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Θοδωρής Μουλός, CEO, Growthrocks: «Το Growth Hacking χτίζει επιτυχημένα brands»

27 Ιουνίου 2018 | 09:19 Γράφει η Θεώνη  Δρακοπούλου Topics: Εκπαίδευση

Το Growth Hacking δεν είναι κάποια «underground» δραστηριότητα, όπως ίσως ακούγεται. Τουναντίον αποτελεί σημαντικότατη τάση ανάμεσα στις digital marketing πρακτικές, με στόχο τη γρήγορη ανάπτυξη των επιχειρήσεων με έξυπνες και οικονομικές τακτικές marketing.

Στο Growth Hacking Academy, ένα συμπυκνωμένο hands-on πρόγραμμα για επαγγελματίες που διοργανώνει η εταιρεία GrowthRocks, διδάσκεται μια νέα προσέγγιση στο digital marketing, αυτή του Growth Hacking Marketing. To Growth Hacking Marketing ξεκίνησε από εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook, το Dropbox και το Hotmail. Φέρνοντας κοντά διαφορετικούς «κόσμους», όπως αυτούς της δημιουργικότητας, της αναλυτικής σκέψης, του engineering και της ανάλυσης δεδομένων, συνθέτει μια νέα μεθοδολογία με στόχο την επίτευξη των εκάστοτε στόχων της επιχείρησης. Ο Θοδωρής Μουλός, CEO της εταιρείας GrowthRocks, μας εξηγεί που οφείλεται η επιτυχία της νέας αυτή μεθοδολογίας.

M.W: Πολύς λόγος γίνεται για το growth hacking. Μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί αποτελεί τάση και ποιες είναι οι διαφορές του από το digital marketing;
Θοδωρής Μουλός:
Η απάντηση στο «Γιατί αποτελεί τάση» είναι απλή: Γιατί δουλεύει. Σε αντίθεση με πολλές «τάσεις», «τακτικές» ή «φιλοσοφίες» marketing, τα αποτελέσματα του growth hacking είναι γύρω μας και έχουν ονόματα: AirBnB, Facebook, Dropbox, Udemy, Google. Πίσω από τα συγκεκριμένα επιτυχημένα brands κρύβεται μία επιτυχημένη μεθοδολογία: το Growth Hacking. Το digital marketing, και ένας digital marketer κατ’ επέκταση, επικεντρώνεται στην απόκτηση πελατών (Acquisition). Ένας growth hacker πάει πέρα από αυτό: τον ενδιαφέρει η ανάπτυξη, growth, οπότε καταπιάνεται συνολικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και του προϊόντος. Οι δραστηριότητές του επεκτείνονται στην πρώτη επαφή - εμπειρία του πελάτη με το προϊόν (Activation), στην διατήρηση του πελάτη (Retention), στην πώληση του προϊόντος (Revenue) και τελικά στην προτροπή φίλων του πελάτη από τον τελευταίο (Referral).

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα Growth Hacking Academy; Ποιοι είναι, κατά κύριο λόγο, οι στόχοι όσων το επιλέγουν;
To Growth Hacking Academy έχει αρκετά ευρύ κοινό. Απευθύνεται σε marketers, account managers, media buyers που θέλουν να αποκτήσουν digital skills και να μάθουν τις τελευταίες εξελίξεις και digital marketers που θέλουν να αποκτήσουν advanced digital skills και να κατανοήσουν τον κόσμο του growth hacking και το growth mindset. Επιπλέον, ενδιαφέρει επιχειρηματίες που θέλουν να δουν πώς μπορεί το growth hacking να ωφελήσει την επιχείρησή τους, είτε για να το υλοποιήσουν in-house, είτε για να μπορούν να συνεννοηθούν με το agency που τους κάνει marketing. Τέλος, αφορά startuppers που θέλουν να γνωρίσουν τον τρόπο που εταιρείες όπως το Facebook και η Amazon μεγάλωσαν τόσο γρήγορα και έγιναν τόσο επιτυχημένες. Το Growth Hacking Academy έχει σχεδιαστεί από την GrowthRocks, σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση, ώστε να προσφέρει γνώση σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται online και προσπαθούν να βρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους να στοχεύσουν πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις και το κοινό τους.

Ποιες είναι οι απαραίτητες γνώσεις που πρέπει να κατέχουν οι ενδιαφερόμενοι; Πώς έχετε αντιμετωπίσει τις διαφορετικές επαγγελματικές εμπειρίες και τα διαφορετικά επίπεδα τεχνικών γνώσεων;
Σαν προαπαιτούμενο, είναι καλό οι συμμετέχοντες να κατέχουν κάποιες βασικές γνώσεις digital marketing. Είτε μέσω της εργασιακής τους εμπειρίας, είτε έχοντας λάβει συμμετοχή σε κάποιο ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Digital Marketing, όπως αυτό της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης. Σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν οι instructors της GrowthRocks, οι οποίοι είναι εκεί για να βοηθήσουν τόσο με το hands-on, όσο και με το κομμάτι της θεωρίας του μαθήματος, ώστε οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν το μέγιστο από το πρόγραμμα. Επίσης, για όλους τους συμμετέχοντες υπάρχει ένα ειδικό Slack κανάλι στο οποίο στέλνουμε σχετικό υλικό, guides, hacks, tips, μεθοδολογία και απαντάμε σε οποιαδήποτε ερώτηση των συμμετεχόντων, κατά τη διάρκεια και μετά το μάθημα.

Το πρόγραμμα είναι το μοναδικό στην Ελλάδα, και από τα ελάχιστα στον κόσμο, που προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική λύση για Growth Hacking Marketers. Μιλήστε μας λίγο για το περιεχόμενό του και τις ιδιαιτερότητές του.
Κάποια από τα θέματα στα οποία θα επεκταθούμε είναι: «Δημιουργία του πρώτου Growth Plan», «Inbound Marketing», «Viral Marketing Campaigns» και «Content Marketing». Οι ιδιαιτερότητες του syllabus στηρίζονται πάνω σε 3 ξεκάθαρες αρχές που ορίσαμε:
- Πρακτικότητα. Μετά από κάθε παράδοση να μπορεί όποιος γυρίσει στο σπίτι ή επιχείρησή του να μπορεί εφαρμόσει όλα όσα έμαθε την ίδια μέρα.
- Αμεσότητα. Μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, η οποία επιτυγχάνεται μέσω του μικρού αριθμού ατόμων σε κάθε τμήμα (περίπου 20).
- Αποκλειστικότητα. Αυτά που διδάσκουμε να μην μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού όλα μαζί στο σύνολό τους ή και online στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.

Αρκούν, εντέλει, 48 ώρες για να γίνει κάποιος Growth Hacking Marketer; Ποιο είναι το σκεπτικό ανάπτυξης του syllabus που συμπυκνώνει τέτοιο εύρος γνώσης;
Όταν σκεφτόμουν τι μπορώ να προσφέρω σε έναν Digital Marketer και να τον μεταμορφώσω σε έναν Growth Hacker, η απάντηση ήταν η λέξη που ορίζει και την δουλειά μας: Αποδοτικότητα. Αποτέλεσμα σε περιορισμένο χρόνο. Όλα αυτά που θα μοιραστούμε μέσα σε 48 ώρες είναι το αποτέλεσμα πολλών μηνών, ακόμα και χρόνων, πρακτικής δουλειάς, έρευνας και πειραματισμών, θεωριών και εφαρμογών. Μέσα σε 48 ώρες θα διοχετευθεί συμπυκνωμένη γνώση που ξέρουμε πως εφαρμόζεται επιτυχημένα.

Γιατί αυτήν ακριβώς εφαρμόζουμε εμείς για εμάς και για πελάτες μας, όπως η Nestle, το 11888-OTE, η GE Healthcare, η Nokia, κ.ά. Όλες οι ενότητες του syllabus αναπτύχθηκαν με κοινό παρανομαστή την αποδοτικότητα. Δίνουμε πρόσβαση σε πηγές τεχνικής φύσεως που έχουμε βρει ή δημιουργήσει οι ίδιοι, όπως scripts, HTML templates, controllers, αλλά και διασυνδέσεις με ανθρώπους των οποίων η δουλειά είναι να γλιτώσουν τον ενδιαφερόμενο πολύτιμο χρόνο, μέσω την υπηρεσιών τους (logo design, script, κ.λπ).

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΛΟΣ, Growth Hacking Academy
Ο Θεόδωρος Μουλός έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση επιτυχημένων και επικερδών προϊόντων λογισμικού. Αυτήν τη στιγμή είναι ο Group CEO δύο ανερχόμενων πολυεθνικών εταιρειών με πελάτες σε 16 χώρες: της GrowthRocks και της Viral-Loops. Πριν αφιερώσει αποκλειστικά τις δυνάμεις του στο Growth Hacking και το Viral Marketing, κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις ως COO, CEO, BoD σε πολυεθνικές εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας.

Μερικές από τις επιτυχίες του περιλαμβάνουν τη δημιουργία του i-docs, ενός διεθνούς προϊόντος που αφορά στην Διαχείριση Επικοινωνίας Πελατών, του segmatiX, ενός προϊόντος για την Αυτοματοποίηση του Marketing, το οποίο βρήκε ανταπόκριση σε σημαντικές αγορές της Ευρώπης, και του Pinnata mobile app, με περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο downloads. Είναι επίσης συνιδρυτής και εισηγητής του Growth Hacking Academy αλλά και εισηγητής στα περισσότερα τμήματα Digital Marketing στην Ελλάδα. Ο Θεόδωρος Μουλός αγαπά να διδάσκει και να συμμετέχει σε διεθνή συνέδρια. Έχει σπουδάσει Λογιστική, Πληροφορική και είναι κάτοχος MBA.

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ - ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Η GrowthRocks είναι ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies σε διεθνές επίπεδο και εμφανίζεται πρώτη (rank #1) στα αποτελέσματα για τον όρο «growth hacking agency» παγκοσμίως. Μόλις σε 3 έτη κατάφερε να εδραιώσει την δραστηριοποίησή της σε 16 χώρες με γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο. Μέσα από την ομάδα της GrowthRocks αναπτύχθηκε το VC-backed startup Viral Loops, μια SaaS πλατφόρμα για Referral Marketing με 40% Month after month Growth Rate.

ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση με πολυετή εμπειρία στην επαγγελματική επιμόρφωση και στο Digital Marketing, συνεργάζεται με την Growthrocks για την διοργάνωση του Growth Hacking Academy  σε όλη την Ελλάδα. Το Growth Hacking Academy είναι ένα μοναδικό hands-on πρόγραμμα για επαγγελματίες που θέλουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε growth hacking και digital marketing πρακτικές.

Marketing Week (T. 1541)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778