Το «Art of Senses» - Fashion Edition
Το Lux επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το «Art of Senses» - Fashion Edition.

Τη νέα καμπάνια του Lux ενσαρκώνει και φέτος η Ευαγγελία Συριοπούλου, έχοντας στο πλευρό της επτά απόφοιτους designers της σχολής μόδας PANSiΚ, οι οποίοι καλούνται να εμπνευστούν από τα αφρόλουτρα του Lux και να δημιουργήσουν επτά φορέματα υψηλής ραπτικής. Η ενέργεια εξελίσσεται σε 4 φάσεις με διαδοχικά βίντεο να αποκαλύπτουν την ανάθεση «Τhe Τask», την έμπνευση «The Ritual», τη δημιουργία «The Making of» και το λανσάρισμα νέου προϊόντος στην τελική φάση «Τhe Creations». Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει όλη τη διαδρομή μέσα από τα social media του Lux και από γυναικεία sites και να συμμετάσχει μέσα από το www.artofsenses.gr, ψηφίζοντας την καλύτερη δημιουργία της Lux collection. Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα social κανάλια του Lux είναι η Initiative. Και η φετινή καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την imba, δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG Mediabrands.