Σύνδεση τραγουδιών με το e-shop της εταιρείας
Μια νέα e-νέργεια δημιούργησε στο YouTube η Bold Ogilvy εκ μέρους της Ikea, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εικόνα του e-shop της.

Το online shopping είναι μια διαδικασία που σπάνια μονοπωλεί το ενδιαφέρον, καθώς συχνά ο χρήστης ασχολείται παράλληλα και με άλλα πράγματα, π.χ. περιηγείται στο Facebook και σε ειδησεογραφικά site, αλλά κυρίως ακούει την αγαπημένη του playlist στο YouTube. Με αφορμή αυτή την αγοραστική συνήθεια δημιουργήθηκε η νέα, απλή και στοχευμένη ιδέα της Bold που κυκλοφορεί ήδη στο YouTube.

Θα την ανακαλύψει κανείς κάθε φορά που επισκέπτεται το YouTube και ακούει κάποιο τραγούδι στους στίχους του οποίου γίνεται αναφορά σε κάποιο είδος για το σπίτι. Στο video του τραγουδιού εμφανίζεται σχετικό banner για αντίστοιχο προϊόν της Ikea, το οποίο οδηγεί τον χρήστη στο e-shop της Ikea. Η νέα e-song ενέργεια της Bold είναι ήδη ενεργή στο YouTube, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί, την ώρα που ακούει το αγαπημένο του τραγούδι, να περιηγηθεί, παράλληλα και με εύκολο τρόπο, στο e-shop της Ikea για τις online αγορές του.