Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

Αφενός μεν οι πολίτες μπορούν πια να ελέγχουν τα δεδομένα τους, αφετέρου οργανισμοί, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να κάνουν τις ανάλογες ενέργειες ώστε να επικρατούν συνθήκες διαφάνειας. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζουν και οι σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πολιτών και παρ’ όλη τη γενικευμένη ανησυχία που επικρατεί, η εφαρμογή του GDPR μακροπρόθεσμα μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και περισσότερο αποτελεσματικό marketing.

Το να επιδιώκεις από τους πελάτες τη συμμετοχή τους είναι το ζητούμενο. Όμως τώρα εξ’ αιτίας της συμβατικότητας με το GDPR δίνεται μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να υποβάλλουν πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις σε σχέση με το τι θέλουν να λάβουν και πως να το χρησιμοποιήσουν. Αντί να ζητάτε από τους πελάτες αν θέλουν να λαμβάνουν ηλεκτρονικά μηνύματα με ένα απλό πλαίσιο «ναι/όχι» δώστε τους επιλογές. Ρωτήστε τι είδους μηνύματα θα ήθελαν να δουν πραγματικά από εσάς. Εξοπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες καμπάνιες Digital Marketing.

Η διασφάλιση ότι έχετε υψηλή ποιότητα δεδομένων είναι το κλειδί για την εξατομίκευση και την στόχευση των δραστηριοτήτων του marketing. Με αφορμή το GDPR μπορείτε να αφαιρέσετε τις διπλές ή παρωχημένες επαφές από τη βάση δεδομένων για να εξασφαλίσετε ότι επικοινωνείτε μόνο με τα άτομα που είναι απαραίτητα. Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο αυτοματοποίησης και CRM για να είστε βέβαιοι ότι θα έχετε τη βάση που χρειάζεστε. Η αυτοματοποίηση θα διασφαλίσει ότι η ποιότητα των δεδομένων σας θα είναι πιο χρήσιμη και ουσιαστική.

Με την ευκαιρία του GDPR είμαστε υποχρεωμένοι να «μάθουμε» τον πελάτη μας και παράλληλα να του δείξουμε ότι τον γνωρίζουμε. Φιλτράρετε και απομακρύνετε όσους δεν ενδιαφέρονται και θα έχετε μια βαθύτερη δέσμευση με αυτούς που ενδιαφέρονται πραγματικά. Θέτοντας περισσότερες και πιο ουσιαστικές ερωτήσεις μπορείτε να λάβετε και τις αντίστοιχες απαντήσεις, ώστε να κατανοήσετε τι πραγματικά θέλει το κοινό σας. Δώστε ιδιαίτερη σημασία στην ενεργή συμμετοχή, στις παρατηρήσεις και τις ιδέες, την ποιότητα των δεδομένων, για να δημιουργήσετε μια πιο εξανθρωπισμένη, εξατομικευμένη εμπειρία του χρήστη.

Παρέχοντας μεγαλύτερο έλεγχο διαφάνειας στις προσωπικές πληροφορίες των πελατών, η εμπιστοσύνη τους σε σας μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. Θεωρώντας ότι η ιδιωτική τους ζωή προστατεύεται, η δέσμευση των πελατών ενισχύεται απέναντί σας αλλά και οι σχέσεις σας δυναμώνουν.