Για το νέο blender του brand Το marketing agency Ristart ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια του νέου blender της AEG, που φέρει το όνομα Blend It, με σκοπό την παρουσίαση και την προώθησή του στην ελληνική αγορά.
Η Ristart πραγματοποίησε τη μελέτη, σχεδιασμό και υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας που περιλαμβάνει digital marketing ενέργειες και παραγωγή περιεχομένου για τα social media. Θέλοντας να διαφοροποιήσει το brand και παράλληλα να το συνδέσει με το ανάλογο κοινό προτίμησε το «ζωντανό» digital oriented design, την αμεσότητα, τα έντονα χρώματα και τις bold τυπογραφίες. Η Ristart θέλησε να αναδείξει την ευκολία του να δημιουργείς με το blender της AEG με εύκολες συνταγές, χρηστικά tips και τα πλεονεκτήματα της συσκευής μέσα από την εμπειρία του χρήστη.