Marketing Week - Η Amazon λανσάρει λύση για προϊοντικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα της

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Νέα κίνηση στο «bras de fer» με την Google

Η Amazon λανσάρει λύση για προϊοντικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα της

16 Μαΐου 2018 | 15:30 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business

Σε μία από τις πιο αποφασιστικές της κινήσεις στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης προχωρά η Amazon, δοκιμάζοντας ένα νέο ad offering που στοχεύει στον ανταγωνισμό της με την Google και εταιρείες όπως η Criteo.

Πρόσφατα, η Amazon απέσυρε όπως έγινε γνωστό τις διαφημίσεις της από τους ακριβούς, υψηλής απόδοσης διαφημιστικούς χώρους στην Google που βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης (DailyFax 14/05/18), σηματοδοτώντας σύμφωνα με αναλυτές την αυξανόμενη έμφαση που επιθυμεί να δώσει σε δικά της assets ψηφιακής διαφήμισης. Το επόμενο βήμα αφορά σε ένα νέο εργαλείο, το οποίο δίνει στους διαφημιζόμενους που πουλάνε προϊόντα στο online marketplace της Amazon τη δυνατότητα να αγοράσουν διαφημιστικά σημεία τα οποία ακολουθούν τον χρήστη στο διαδίκτυο, προσελκύοντας τους καταναλωτές πίσω στην Amazon για την πραγματοποίηση της αγοράς.

Σε αυτή τη φάση, η Amazon έχει προσκαλέσει επιλεγμένους διαφημιζόμενους να δοκιμάσουν το νέο εργαλείο. Επί του παρόντος, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αγοράζουν άλλα είδη διαφήμισης στην Amazon, με την πλατφόρμα να τα τοποθετεί προνομιακά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το νέο εργαλείο δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να πλειοδοτήσουν για διαφημίσεις που θα εμφανιστούν σε άλλα websites και εφαρμογές, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη πρόσβαση. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν την Amazon μόνον όταν οι πελάτες κάνουν κλικ στη διαφήμιση.

Η Amazon λέει ότι μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν τους αγοραστές που έχουν δει τα προϊόντα τους ή παρόμοια προϊόντα, σύμφωνα με πρόσκληση της Amazon σε διαφημιζόμενο για τη δοκιμή του νέου εργαλείου, που περιήλθε στη γνώση του Bloomberg News. Αυτό το είδος web marketing, σε ένα εύρος από sites και apps, θεωρείται «μαζική» βιομηχανία, αλλά παρουσιάζει επίσης προκλήσεις όσον αφορά στο να αποδειχθεί ότι τα συγκεκριμένα διαφημιστικά σημεία οδήγησαν σε πραγματικές αγορές.

Η γαλλική Criteo απέφερε 2,3 δις δολάρια σε έσοδα πέρυσι με τεχνολογία re-targeting που επιτρέπει στις εταιρείες να σερβίρουν διαφημίσεις σε shoppers που έχουν δείξει ενδιαφέρον στο παρελθόν. «Η Criteo υποστηρίζει το ανοιχτό διαδίκτυο, έναν κόσμο όπου κάθε επιχείρηση έχει την ευκαιρία, με εργαλεία της επιλογής της, να διατηρήσει απευθείας επαφή με τους πελάτες της σε όλα τα στάδια κύκλου ζωής του marketing», ανέφερε η Criteo. «Πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας δεν επιθυμούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των δεδομένων τους σε κλειστούς κήπους, ειδικά σε αυτούς με τους οποίους έχουν ευθύ ανταγωνισμό».

Η είσοδος της Amazon στο συγκεκριμένο χώρο δείχνει την πρόθεσή της να κινηθεί επιθετικά. Κάποιοι από τους διαφημιζόμενους ανησυχούν ότι η υπηρεσία θα τους προσφέρει περιορισμένη γνώση για το που εμφανίζονται online οι διαφημίσεις τους, μειώνοντας έτσι την δυνατότητά τους να αυξήσουν τη δαπάνη τους στα sites με την καλύτερη απόδοση. Από την άλλη, πολλοί αναλυτές θεωρούν την Amazon ιδανικό χώρο για διαφήμιση, αφού οι χρήστες επισκέπτονται την πλατφόρμα με σκοπό κυρίως την αγορά και όχι την απλή περιήγηση όπως συμβαίνει στο Google ή στο Facebook. (Πηγή: Bloomberg News)

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778