Marketing Week - Το Public.gr μετασχημα τίζεται σε online mall

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Φιλοξενώντας καταστήματα από πολλές προϊοντικές κατηγορίες

Το Public.gr μετασχημα τίζεται σε online mall

15 Μαΐου 2018 | 15:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business

Τα Public, μέλος του oμίλου Olympia, παρουσίασαν τη νέα τους επιχειρηματική πρωτοβουλία, τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace.

Με επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ το public.gr μετασχηματίζεται σε online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα ελληνικά καταστήματα, τα οποία αποκτούν στο public.gr το δικό τους shop in a shop. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται με κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά. Για την ανάπτυξη του Marketplace τα Public συνεργάσθηκαν με τη διεθνή εταιρεία τεχνολογίας Mirakl, η οποία έχει συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers διεθνώς, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε: «Δίνουμε τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρείες όπως οι Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται. Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA Φώτης Αντωνόπουλος, τονίζοντας τη σημασία του εγχειρήματος τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Marketing Week Online( 15 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778