Με αληθινά σχόλια καταναλωτών από τη σελίδα του στο Facebook
Ο Γρηγόρης, στην πρώτη του συνεργασία με τους 4WiseMonkeys, δημιουργεί μια integrated καμπάνια βασισμένη αποκλειστικά σε σχόλια του κόσμου στη σελίδα του στο Facebook.

Κάθε σενάριο είναι εμπνευσμένο από αληθινά comments στη σελίδα του, comments με ονοματεπώνυμο από τα οποία κρατήθηκε μόνο το «μικρό» όνομα, μιας και «αυτούς που σου φτιάχνουν τη μέρα τους ξέρεις με το μικρό, όπως και εκείνοι τον Γρηγόρη». Όλα τα τηλεοπτικά καταλήγουν στο συμπέρασμα που γνωρίζουν καλά όλοι οι άνθρωποι που προτιμούν τον Γρηγόρη για την καθημερινή τους απόλαυση: «Η ωραία μέρα έχει όνομα!». Τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών ταινιών ανέλαβε ο Μανώλης Μαυρής, ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Avion Films. Το concept της νέας καμπάνιας θα εφαρμοστεί και σε στάσεις λεωφορείων σε όλη την Αττική.