Marketing Week - Δεσμεύσεις της Oath για την GDPR εποχή

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

«Βλέπουμε τον νέο κανονισμό ως ευκαιρία», επισημαίνει η εταιρεία

Δεσμεύσεις της Oath για την GDPR εποχή

17 Απριλίου 2018 | 11:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Θεσμικά

Καθώς ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, GDPR, τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου, η Oath ανακοινώνει τις δεσμεύσεις της και τις αλλαγές στις οποίες προχωρά, στο πλαίσιο αυτό.

Η εταιρεία επισημαίνει ότι έχει ακολουθήσει παγκόσμια προσέγγιση, με σκοπό να διασφαλίσει την προστασία δεδομένων σε όλες τις αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, συμπεριλαμβάνονται από την πλευρά της Oath κινήσεις όπως ο διορισμός data protection officer (όπως προβλέπεται από το GDPR και επιπλέον της παγκόσμιας ομάδας privacy της εταιρείας), δημιουργία προϊόντων με προσέγγιση «privacy by design», επικαιροποίηση των διαφημιστικών συστημάτων ώστε να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του GDPR, τροποποίηση συμβάσεων για τη διασφάλιση συμμορφούμενων διαδικασιών συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων.

Παράλληλα, η εταιρεία θα λανσάρει one-stop privacy dashboard, με σκοπό να καταστήσει εύκολα και προσβάσιμα από όλα τα μέλη της τα νέα δικαιώματα δεδομένων των καταναλωτών. «Βλέπουμε το GDPR ως ευκαιρία για καταναλωτές και brands. Προσφέρει την ευκαιρία διαφοροποίησης των προϊόντων και υπηρεσιών μας, μέσω της ενίσχυσης της προστασίας των δεδομένων και των δικαιωμάτων των μελών μας. Όλα τα βήματα που κάνουμε, στοχεύουν στην επίτευξη των υψηλότερων προτύπων data privacy, ενισχύοντας τη δέσμευσή μας για εμπιστοσύνη και διαφάνεια σε κάθε στάδιο της εμπειρίας», αναφέρει η εταιρεία.

Marketing Week Online( 17 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778