Marketing Week - Στη Lighthouse ανέθεσε η Body Action

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Την είσοδό της στο e-commerce της Ρουμανίας

Στη Lighthouse ανέθεσε η Body Action

17 Απριλίου 2018 | 10:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Ένδυση

Σε συνεργασία με την Lighthouse, η Body Action εισέρχεται στο e-commerce της ρουμανικής αγοράς.

Συγκεκριμένα, η Lighthouse δημιουργεί, όπως επισημαίνει, ένα «νέο, ισχυρό trend στο Digital Performance Marketing των ξένων αγορών και συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα το ευρωπαϊκό κοινό που συναντά στο ηλεκτρονικό εμπόριο». Το ελληνικό brand Body Action δραστηριοποιείται από το 1994, στην αθλητική ένδυση.

Marketing Week Online( 17 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778