Marketing Week - Στη Lighthouse ανέθεσε η Body Action

Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Την είσοδό της στο e-commerce της Ρουμανίας

Στη Lighthouse ανέθεσε η Body Action

17 Απριλίου 2018 | 10:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Ένδυση

Σε συνεργασία με την Lighthouse, η Body Action εισέρχεται στο e-commerce της ρουμανικής αγοράς.

Συγκεκριμένα, η Lighthouse δημιουργεί, όπως επισημαίνει, ένα «νέο, ισχυρό trend στο Digital Performance Marketing των ξένων αγορών και συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα το ευρωπαϊκό κοινό που συναντά στο ηλεκτρονικό εμπόριο». Το ελληνικό brand Body Action δραστηριοποιείται από το 1994, στην αθλητική ένδυση.

Marketing Week Online( 17 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αθλητικά Sites: Συνάντηση brands και αναγνωστών στον κατάλληλο «στίβο»

Ο αθλητισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας των Ελλήνων. Τα αθλητικά δρώμενα αποτελούν αγαπημένο θέμα συζήτησης, με τους φιλάθλους να πράττουν τα δέοντα προκειμένου να ενημερώνονται για τις συνεχείς εξελίξεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι με τους Έλληνες να στρέφονται όλο και περισσότερο στην online ενημέρωση, τα sites αθλητικού περιεχομένου έχουν την τιμητική τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778