Marketing Week - Η Unilever συνδέει video ads με φιλανθρωπικούς σκοπούς

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Δοκιμάζοντας νέα formats για το brand Knorr

Η Unilever συνδέει video ads με φιλανθρωπικούς σκοπούς

11 Απριλίου 2018 | 15:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Το brand Knorr της Unilever ξεκίνησε δοκιμές με νέα formats video ads, τα οποία επιτρέπουν στους θεατές να ενισχύσουν φιλανθρωπικούς σκοπούς της επιλογής τους με τα έσοδα που παράγονται εάν δουν τη διαφήμιση για τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα.

Η σχετική τεχνλογία δημιουργήθηκε από την Good-Loop, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως μια «ηθική online πλατφόρμα video advertising, η οποία επιδιώκει να διορθώσει τα προβλήματα που προκύπτουν από τη διαφημιστική τεχνολογία». Η συνεργασία με την Knorr έγινε μέσω της startup πλατφόρμας Unilever Foundry της εταιρείας. Η περίοδος δοκιμής θα διαρκέσει ένα μήνα στο πλαίσιο του οποίου, in-article video ads των Chicken Stock Pot και Beef Concentrated Stock της Knorr θα τρέχουν περιλαμβάνοντας μήνυμα το οποίο θα δείχνει στους θεατές ότι εάν δουν τη διαφήμιση μέχρι το τέλος θα μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν την πραγματοποίηση δωρεάς χωρίς χρέωση, σε έναν από τρεις φιλανθρωπικούς σκοπούς (People’s Kitchen, The Trussell Trust και WaterAid).

Οι εν λόγω φορείς θα λάβουν το 50% των εσόδων από τη διαφήμιση. Σύμφωνα με τη Unilever, η σύνδεση της ψηφιακής διαφήμισης με φιλανθρωπικούς σκοπούς είναι ένα πεδίο που δεν έχει ακόμη διερευνηθεί λόγω έλλειψης σχετικών τεχνολογικών λύσεων κλίμακας. Για το brand Knorr, το cost-per-play για κάθε διαφήμιση είναι χαμηλότερο σε σχέση με μία τυπική video διαφήμιση. Ήδη, η μάρκα επισημαίνει ότι έχει αρχίσει να βλέπει άνοδο στους ρυθμούς engagement, completion και click-through, σε αντιδιαστολή με μία κανονική video καμπάνια. (Πηγή: The Drum).

Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778