Marketing Week - Aπό την ATCOM το νέο protothema.gr

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών

Aπό την ATCOM το νέο protothema.gr

3 Απριλίου 2018 | 17:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Εφημερίδες

Το «Πρώτο Θέμα» και η ATCOM παρουσίασαν τη νέα έκδοση του protothema.gr,με νέο design και τεχνολογικές δυνατότητες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του χρήστη.

Σε ένα πλήρως responsive περιβάλλον, o αναγνώστης έρχεται στο επίκεντρο, λαμβάνοντας εύκολα και άμεσα ενημέρωση από όλες τις συσκευές, με πρόσβαση στο σύνολο των κατηγοριών ενημέρωσης από τη homepage. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ειδική μελέτη για την τοποθέτηση των διαφημιστικών banner και την προσαρμογή τους ανά συσκευή, με στόχο την καλύτερη αφομοίωσή τους στο design και απόδοσή τους. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης και ταχύτητας της σελίδας, με ολικό επαναπρογραμματισμό και μετάβαση στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας Netvolution 5.5 της ATCOM, με στόχο την ενσωμάτωση του συνόλου των χαρακτηριστικών της έκδοσης, όπως το Page Editor, και δυνατότητα περαιτέρω προσθηκών στο άμεσο μέλλον.

Ο Γιάννης Κορρές, R&D Director της ΑΤCOM, σχολίασε: «To Page Editor, το πιο δυνατό functionality της τελευταίας έκδοσης του Netvolution, απαντά στην ουσία της ανάγκης κάθε digital publisher για εύχρηστη, γρήγορη και διασυνδεδεμένη έκδοση περιεχομένου. Επιτρέποντας τη διαρρύθμιση του περιεχομένου μιας σελίδας μέσα από πλήθος διαθέσιμων παραλλαγών, δίνει τη δυνατότητα στο διαχειριστή να οπτικοποιεί τις αλλαγές καθώς τις εκτελεί, μειώνοντας το χρόνο έκδοσης του περιεχομένου. Είμαστε χαρούμενοι που ένα 100% ATCOM προϊόν υποστηρίζει τόσο αποτελεσματικά το περιεχόμενο που φτάνει στις οθόνες των αναγνωστών του Πρώτου Θέματος».

Marketing Week Online( 3 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778