Με χαρακτηριστικά gamification
Η Bakers Digital Communication, η οποία διατηρεί τον συνολικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της Digital στρατηγικής για την Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ, δημιούργησε, ενεργοποίησε και υποστήριξε το online activation με τίτλο «Ο χρόνος τρέχει», με απώτερο στόχο την αύξηση του awareness και τη συναισθηματική δέσμευση του κοινού με το brand.

Το activation που σχεδίασε η Bakers για την Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ είχε έντονα χαρακτηριστικά gamification, αποσκοπώντας να εισχωρήσει, με ευχάριστο τρόπο, στην καθημερινότητα του χρήστη, αναδεικνύοντας πως όλοι, στο μέτρο που μας αναλογεί, μπορούμε να συμβάλλουμε στη μείωση της ρύπανσης. Το δημιουργικό concept της online ενέργειας εξελίχθηκε σε 3 levels, στα οποία ενσωματώθηκαν καθημερινές δραστηριότητες όπου, μέσω οδηγιών, ο χρήστης κατευθυνόταν στις κατάλληλες επιλογές για να περιορίσει τις αυξανόμενες ρυπογόνες ουσίες που κινδύνευαν να «πνίξουν» την πόλη. Η ενέργεια πέτυχε ισχυρό brand engagement, καθώς περισσότεροι από 37.000 μοναδικοί χρήστες μπήκαν στο ειδικό site της Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ και ενημερώθηκαν, με ευχάριστο και εκπαιδευτικό τρόπο.