Marketing Week - Επένδυση της L’Oreal στον τομέα των εφαρμογών AR και AI

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Εξαγόρασε την καναδική εταιρεία ModiFace

Επένδυση της L’Oreal στον τομέα των εφαρμογών AR και AI

20 Μαρτίου 2018 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Υγεία / Ομορφιά

H L’Oreal προχώρησε στην εξαγορά του 100% της καναδικής εταιρείας ModiFace, η οποία δραστηριοποιείται στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της ψηφιακής επιτάχυνσης της L’Oreal, που φιλοδοξεί να προσφέρει στις 34 διεθνείς μάρκες του ομίλου τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες στον χώρο των υπηρεσιών και της εμπειρία της ομορφιάς. Η ModiFace έχει αναπτύξει προηγμένες τρισδιάστατες τεχνολογίες εικονικού μακιγιάζ, καθώς και υπηρεσίες διάγνωσης του χρώματος και του δέρματος, οι οποίες βασίζονται σε αποκλειστική τεχνογνωσία και παρακολουθούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του χρώματος. Οι υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούνται από όλες σχεδόν τις μεγάλες μάρκες ομορφιάς. Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oreal, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη ModiFace στην L’Oreal για να αποτελέσει το επίκεντρο των ψηφιακών υπηρεσιών μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη». H ModiFace θα αποτελεί μέρος του Digital Services Factory της L’Oreal, ενός δικτύου αφιερωμένου στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις μάρκες του ομίλου.

Marketing Week Online( 20 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778