Marketing Week - Στη Liquid Media η Koolworks

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Η Liquid Media ενισχύει το portfolio της

Στη Liquid Media η Koolworks

14 Μαρτίου 2018 | 16:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Στο δυναμικό της Liquid Media, εντάσσεται εμπορικά η Koolworks ΑΕ. Τόσο με την προσθήκη του premium γυναικείου site jenny.gr, με την υπογραφή της Τζένης Μπαλατσινού, αλλά και με το HOPE Email Edition, το μηνιαίο γυναικείο niche newsletter, καθώς και τον Hautes Grecians, το νέο θεσμό μόδας στην Ελλάδα, η Liquid Media ενισχύει ακόμα περισσότερο το δυναμικό portfolio εμπορικής εκπροσώπησης, το οποίο καλύπτει όλες τις ανάγκες των διαφημιζομένων της ψηφιακής αγοράς.

Ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Τάκης Γεωργόπουλος είπε: «Με αυτή τη συνεργασία ενισχύεται ακόμη περισσότερο το cluster των προϊόντων που εκπροσωπούμε. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τους νέους συνεργάτες μας για τα μέγιστα αποτελέσματα. Η KoolWorks αποτελεί μια publishing company με 360 γυναικείο content που απαντά πλήρως στις ανάγκες των διαφημιζομένων. Mε την ένταξή της στη Liquid Media Α.Ε. συμπληρώνεται περαιτέρω το Portfolio της εταιρείας μας και ισχυροποιούμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας στη ψηφιακή διαφημιστική αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, η Liquid συνεχίζει να διασφαλίζει μοναδικά και αποκλειστικά πλεονεκτήματα στους διαφημιζόμενους, παρέχοντας ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας με ένα ευρύτατο φάσμα κοινού». Επίσης, η Τζένη Μπαλατσινού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Koolworks ΑΕ δήλωσε: «Σε ένα μιντιακό περιβάλλον όπου το μέγεθος του ανταγωνισμού δεν σου επιτρέπει να διαπρέψεις μόνο με την εξαιρετική δουλειά, η ένωση δυνάμεων με την όμιλο της Liquid Media Α.Ε. διασφαλίζει στους διαφημιζόμενους το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα».

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778