Marketing Week - Adex Hellas 2017: Κάμψη στην online διαφημιστική δαπάνη

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σύμφωνα με τη μελέτη του IAB Hellas

Adex Hellas 2017: Κάμψη στην online διαφημιστική δαπάνη

22 Φεβρουαρίου 2018 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Ο IAB Hellas έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας Adex Hellas 2017.

Βάσει των στοιχείων που συλλέχθηκαν από τα μέλη του συνδέσμου, η διαφημιστική δαπάνη display στην Ελλάδα το 2017 κατέγραψε μείωση. Η μείωση της display διαφημιστικής δαπάνης το 2017 είναι 15,3% επί του συνόλου των 19 networks και publishers που συμμετείχαν στην έρευνα. Αντίστοιχα η μείωση αυτή αν εξαιρεθούν πέρσι και φέτος τα τρία συγκροτήματα που είναι υπό ιδιοκτησιακή ανασυγκρότηση, είναι 4,5%. Το σύνολο των εσόδων για τα Μέσα της έρευνας το 2017 ανέρχεται σε 65,251 εκατ. ευρώ, με τη μεγαλύτερη δαπάνη να εμφανίζει ο τομέας των υπηρεσιών (12.227 εκατ. ευρώ).

Marketing Week Online( 22 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778