Marketing Week - Νέο διαφημιστικό format από τη Brainfood Media

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το Before/after

Νέο διαφημιστικό format από τη Brainfood Media

16 Φεβρουαρίου 2018 | 14:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching

Με ένα νέο format της Brainfood Media, παρουσίασε το Platform (www.platform.gr)την άποψή του για το νέο διαφημιστικό σποτ των Goody’s Burger House, «Έμπαινες/Έβγαινες».

Το before/after είναι ένας νέος τρόπος προβολής native ενεργειών από τις κεντρικές σελίδες των sites της Brainfood Media, ο οποίος επιτρέπει στον χρήστη να αλληλεπιδράσει και να δει τις διαφορές δύο εικόνων που συνδέονται. Υλοποιήθηκε για πρώτη φορά για λογαριασμό του Platform και της Rascal, με αφορμή το σποτ των Goody’s Burger House. Με αυτή την ενέργεια, το Platform καλεί τους αναγνώστες να ξανασκεφτούν τις όποιες αντιδράσεις τους για το πρώτο σποτάκι («Έμπαινες»), μετά και τη συνέχεια («Έβγαινες»).

Marketing Week Online( 16 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778