Marketing Week - Στην AQS ανέθεσε η Tottis-Bingo

Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το έργο GDPR Compliance

Στην AQS ανέθεσε η Tottis-Bingo

5 Φεβρουαρίου 2018 | 15:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Σε περαιτέρω διασφάλιση των δεδομένων που διαχειρίζεται προχώρησε η εταιρεία Tottis-Bingo AEBE, αναθέτοντας στην AQS το έργο συμμόρφωσης με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018.

Η AQS είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται στη συμμόρφωση των οργανισμών με τον GDPR και στην εκπαίδευση στελεχών στο αντικείμενο αυτό, έχοντας ήδη υλοποιήσει πληθώρα σχετικών έργων και έχοντας εκπαιδεύσει στελέχη από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Marketing Week Online( 5 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Retail Marketing καυσίμων: Customer experience και ποικιλία υπηρεσιών στα πρατήρια του μέλλοντος

Η εξάπλωση των connected cars, των smartphones, της κατ’ οίκον εργασίας και του car pooling αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες καυσίμων. Ως απάντηση, επενδύουν σε value for money προϊόντα, ποιότητα, προγράμματα πιστότητας και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778