Marketing Week - Στην AQS ανέθεσε η Tottis-Bingo

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το έργο GDPR Compliance

Στην AQS ανέθεσε η Tottis-Bingo

5 Φεβρουαρίου 2018 | 15:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Σε περαιτέρω διασφάλιση των δεδομένων που διαχειρίζεται προχώρησε η εταιρεία Tottis-Bingo AEBE, αναθέτοντας στην AQS το έργο συμμόρφωσης με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018.

Η AQS είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται στη συμμόρφωση των οργανισμών με τον GDPR και στην εκπαίδευση στελεχών στο αντικείμενο αυτό, έχοντας ήδη υλοποιήσει πληθώρα σχετικών έργων και έχοντας εκπαιδεύσει στελέχη από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Marketing Week Online( 5 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778