Για να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών της
Τη λύση cloud Microsoft Azure επέλεξε η ελληνική start-up ContactPigeon. Το ContactPigeon είναι πλατφόρμα (re)marketing automation και content personalization που προσφέρει λύσεις σε e-shops ή άλλες online εμπορικές επιχειρήσεις, προκειμένου να στείλει το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη χρονική στιγμή, με το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πελάτη/επισκέπτη, αλλά και να προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή.

Ο Χαράλαμπος Νίκας, COO και Co-Founder, ανέφερε: «Αποφασίσαμε τη λύση του cloud, προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις που δημιουργούνται σταδιακά και να υποστηρίξουμε τους διεθνείς πελάτες μας. Επιλέγουμε τη Microsoft δεδομένου ότι είναι ο κορυφαίος συνεργάτης τεχνολογίας και εμπιστευόμαστε την αξιοπιστία που παρέχει». Σήμερα, το ContactPigeon υποστηρίζει περισσότερους από 200 πελάτες στην Ελλάδα, ενώ επεκτείνεται δυναμικά και στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.