Marketing Week - Τι φέρνουν οι αλλαγές στο FB για brands και publishers;

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στο ποιοτικό περιεχόμενο, λένε αναλυτές της αγοράς

Τι φέρνουν οι αλλαγές στο FB για brands και publishers;

16 Ιανουαρίου 2018 | 12:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Trends

Η απόφαση του Facebook να αναθεωρήσει τις προτεραιότητες στο newsfeed με σκοπό να ευνοηθούν τα «social interactions» έναντι άλλων μορφών περιεχομένου, μπορεί να ικανοποιεί τους χρήστες αλλά δημιουργεί προκλήσεις για τα brands.

Όπως είναι γνωστό, το Facebook γνωστοποίησε πρόσφατα την πρόθεσή του να εισάγει αλλαγές στον αλγόριθμο του newsfeed, με στόχο να διασφαλίσει ότι τα posts από φίλους και συγγενείς θα εμφανίζονται πιο ψηλά.
«Λαμβάνουμε feedback από τους χρήστες οι οποίοι λένε ότι το δημόσιο περιεχόμενο –posts από επιχειρήσεις, μάρκες και Μέσα-, κατακλύζει τις προσωπικές στιγμές που οδηγούν σε περισσότερες διαπροσωπικές επαφές», έγραψε σχετικά ο Πρόεδρος και CEO του FB, Mark Zuckerberg.

Οι αλλαγές που ξεδιπλώνει το FB με σκοπό να απαντήσει στην παραπάνω πρόκληση, σημαίνουν ότι οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν λιγότερο δημόσιο περιεχόμενο, όπως posts από επιχειρήσεις, μάρκες και Μέσα. Η πλατφόρμα ισχυρίζεται ότι το περιεχόμενο που θα βλέπουν οι χρήστες θα είναι εκείνο το υλικό που «ενθαρρύνει ουσιαστικές επαφές μεταξύ ανθρώπων». Σύμφωνα με αναλυτές, η κίνηση αυτή μπορεί να κρύβει προκλήσεις για brands, επιχειρήσεις και publishers, όπως επίσης μπορεί και να περιορίσει τη βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη της ίδιας της πλατφόρμας.

Ωστόσο θεωρείται ότι θα είναι εν τέλει επωφελής για το FB σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Ο χρόνος που οι χρήστες δαπανούν στο FB είχε αρχίσει να φθίνει, λένε οι ειδικοί, κάτι που ίσως μπορεί να αποδοθεί στις εύλογες προσπάθειες που το FB έκανε τα προηγούμενα χρόνια για ενισχύσει το user growth. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι καθώς το FB προχωρά στα επόμενα βήματα και επενδύει σε premium περιεχόμενο για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη, τα brands θα πρέπει επίσης να επενδύσουν σε καλύτερο περιεχόμενο. Παράλληλα, το FB σκοπεύει να εστιάσει σε premium διαφημιζόμενους και να χρησιμοποιήσει πιο στοχευμένες μεθόδους targeting για να ικανοποιήσει τους στόχους των διαφημιζόμενων με λιγότερο inventory.

Όσον αφορά στους publishers, οι αναλυτές θεωρούν ότι μπορεί να είναι αυτοί που θα επηρεαστούν περισσότερο. Ωστόσο, το δέλεαρ ενός αφιερωμένου κοινού είναι μεγάλο και σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι publishers μάλλον θα προτιμήσουν να εστιάσουν στη δημιουργία λιγότερου αλλά καλύτερου περιεχομένου, που με τη σειρά του βελτιώνει το user experience για τους καταναλωτές, παρά να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα.
(πηγή: Adnews.com)

Σε κάθε περίπτωση, όλες οι κινήσεις στις οποίες προχωρά το κοινωνικό δίκτυο δημιουργούν νέα δεδομένα για όλο το οικοσύστημα και θα απασχολήσουν τόσο τους διαφημιζόμενους, όσο φυσικά και agencies και publishers.
Όλα τα τελευταία νέα που αφορούν στο Facebook και οι πρόσφατες εξελίξεις, αναμένεται να συζητηθούν στο επερχόμενο διήμερο συνέδριο All Things Facebook & Instagram’18, που διοργανώνει το Marketing Week στις 1 και 2 Φεβρουαρίου.

Marketing Week Online( 16 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778