Marketing Week - BGM OMD: «Έχουμε εισέλθει στην εποχή του audience planning»

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

BGM OMD: «Έχουμε εισέλθει στην εποχή του audience planning»

10 Ιανουαρίου 2018 | 09:51 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η BGM OMD δεν διαχωρίζει πλέον τις digital καμπάνιες ως B2B ή B2C, αλλά ως H2H, Human to Human. H ημερίδα #Digitales που διοργάνωσε πρόσφατα η εταιρεία, άφησε πολλές αφορμές για περαιτέρω διερεύνηση της νέας, ανθρωποκεντρικής εποχής του digital.

Σύμφωνα με τον Πέτρο Λυτρίβη, το Programmatic Trading περνά σταδιακά στο επίκεντρο του Digital Media Planning & Buying. Η Ζωή Κτιστάκη επισημαίνει ότι πλέον, έχουμε ξεφύγει από το παραδοσιακό media planning και έχουμε μεταβεί στο audience planning. Τα παραπάνω, είναι μερικά από τα insights που μας δίνουν για τη νέα, ανθρωποκεντρική εποχή της digital επικοινωνίας, απαντώντας στις ερωτήσεις που προέκυψαν μέσα από την ημερίδα #Digitales που η εταιρεία διοργάνωσε πρόσφατα. Όπως μας λέει η Ναταλία Αφεντουλίδου στόχος της εταιρείας είναι να σχεδιάζει στρατηγική βασισμένη σε ισχυρά insights και να παράγει ιδέες προσαρμοσμένες σε ατομικές και διαφορετικές ανάγκες, δίνοντας έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα μέσα από τα μεγέθη εκείνα που πρέπει να μετρώνται.

MW: Ποια είναι η προσέγγιση σήμερα της OMD στον τομέα του Programmatic;
Πέτρος Λυτρίβης:
Όπως πολύ εύστοχα έχει πει ο Matt Brittin, Google’s VP στην Ευρώπη, το Programmatic Trading μοιάζει με το εφηβικό σεξ: ο καθένας μιλάει για αυτό, ο καθένας πιστεύει πως όλοι οι υπόλοιποι το κάνουν, ενώ δεν το κάνουν, και όσοι τελικά το κάνουν, πιθανόν να το κάνουν λάθος. Οπότε, αν και νέα σχετικά τεχνολογία στην Ελλάδα, η BGM OMD, μέλος της OMD Worldwide, του πιο καινοτόμου δικτύου Media Mάρκετινγκ και του Ομίλου Omnicom, του παγκόσμιου ηγέτη παροχής υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με έδρα τη Νέα Υόρκη, επενδύει στο Programmatic Trading, το οποίο σταδιακά θα περάσει στο επίκεντρο του Digital Media Planning & Buying τόσο για λόγους συνάφειας και αποτελεσματικότητας, όσο και για λόγους Brand Safety. Η BGM OMD δεν διαχωρίζει πλέον τις καμπάνιες στο digital περιβάλλον ως B2B ή B2C, αλλά ως H2H – Human to Human. Ο στόχος μας είναι, μέσα από τις programmatic τεχνολογίες αλλά και DMP πλατφόρμες, να μπορέσουμε να καταγράψουμε αλλά και να κατανοήσουμε τις digital συμπεριφορές των καταναλωτών, έτσι ώστε να μπορέσουμε να τους σερβίρουμε το σωστό και προσωποποιημένο μήνυμα, στο σωστό χρόνο, στο σωστό περιβάλλον.

«Τα clicks δεν επαρκούν!», ακούσαμε τους διεθνείς ομιλητές να επισημαίνουν στην ημερίδα. Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το μέλλον όσον αφορά στην αποτύπωση της πραγματικής απόδοσης της ψηφιακής διαφήμισης;
Π. Λ.:
Οι παραδοσιακές εκστρατείες digital marketing με διαφημιστικά banners ή εντυπωσιακά creatives πλέον δεν αρκούν για να πείσουν τους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν την επιθυμητή ενέργεια, όπως αγορά ή συμπλήρωση μιας φόρμας. Όλοι μας πλέον βομβαρδιζόμαστε με δεκάδες ελκυστικές ή μη διαφημίσεις κάθε δευτερόλεπτο της καθημερινής μας ζωής, και πρέπει να βρούμε νέους τρόπους για να ξεχωρίσουμε από τον digital θόρυβο που επικρατεί σήμερα και να περάσουμε στην αξιολόγηση ποιοτικότερων στοιχείων από τα clicks.

Το Programmatic buying σήμερα καλύπτει ακριβώς αυτήν την ανάγκη, όπου βάσει των σημάτων συμπεριφοράς των καταναλωτών, μπορούμε να σερβίρουμε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή. Αξιοποιώντας first ή third party data, λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ ή δημιουργία lookalike κοινών, μπορούμε να σχεδιάσουμε ολόκληρο το purchase funnel των καταναλωτών και να σερβίρουμε προσωποποιημένα δημιουργικά και αποτελεσματικότερες καμπάνιες.

Η μεταστροφή της προσοχής στους «πραγματικούς ανθρώπους», ήταν κάτι που διέτρεξε σχεδόν όλες τις παρουσιάσεις στο DigiTales. Σε ποιες λειτουργίες της ψηφιακής διαφήμισης θεωρείτε ότι αφορά κυρίως αυτή η τάση και ποιο περιεχόμενο της δίνετε εσείς;
Ζωή Κτιστάκη:
Όπως ανέφερε και ο Πέτρος, η BGM OMD δε διαχωρίζει πλέον τις καμπάνιες στο digital περιβάλλον ως B2B ή B2C, αλλά ως H2H – Human to Human. Αυτό σημαίνει πως πλέον έχουμε ξεφύγει από το παραδοσιακό media planning και έχουμε μεταβεί στο audience planning, που σημαίνει εξατομίκευση της επικοινωνίας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Η χρήση των data μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τους καταναλωτές μας και να απευθυνθούμε με διαφορετικό δημιουργικό, σε διαφορετική στιγμή. Επομένως η νέα ανάγκη σήμερα, όπως διατυπώθηκε και στο #Digitales, είναι η μετάφραση των data σε δημιουργικότητα. Αυτός είναι ο νέος τρόπος να αντιμετωπίσεις τα νέα ψηφιακά Μέσα αλλά και τεχνολογίες. Δημιουργικές ομάδες που να μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες τεχνολογίες και να μεταφράζουν τα data σε ιστορίες έμπνευσης. Με αυτόν τον τρόπο επομένως η BGM OMD αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και Μέσα.

Ένα από τα βασικά ζητούμενα σήμερα των brands είναι η ποιότητα και η ασφάλεια του ψηφιακού περιβάλλοντος στο οποίο εμφανίζεται η διαφήμισή τους. Ποια είναι η δική σας τοποθέτηση σε αυτό το θέμα;
Ζ. Κ.:
Η διαφύλαξη, ασφάλεια και προστασία του brand ως προς το ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο εμφανίζεται, αποτελεί για την BGM OMD μέγιστη προτεραιότητα. Η BGM OMD, σε συνεργασία με την OMD EMEA, έχει δημιουργήσει ένα παγκόσμιο πλαίσιο ενεργειών για την αποτελεσματική διαχείριση των πελατών της, όσον αφορά την ασφάλεια του brand: Εκπαίδευση> Έλεγχος> Συμβουλή> Παρακολούθηση:
- Εκπαίδευση: Όλες οι ομάδες πελατών της OMD έχουν εφοδιαστεί με τα κατάλληλα εργαλεία αλλά και έχουν λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση έτσι ώστε να μπορούν να κατανοήσουν τις έννοιες της ασφάλειας του brand, καθώς και να γνωρίζουν όλες τις διαθέσιμες λύσεις.
Έλεγχος: Πραγματοποιούνται συχνά παγκόσμιοι έλεγχοι έτσι ώστε να αξιολογηθεί εάν κάποιος πελάτης έχει εκτεθεί σε μη «ασφαλές» περιβάλλον και πόσο μεγάλη μπορεί να είναι αυτή η έκθεση.
Συμβουλή: Με βάση τις ανάγκες των πελατών μας δημιουργούνται τα αντίστοιχα σχέδια δράσης.
Παρακολούθηση: Καθημερινή αναφορά και βελτιστοποίηση της διαδικασίας για την εξασφάλιση του ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος.

Ποιος ήταν ο σκοπός που έθεσε η BGM με τη διοργάνωση της εν λόγω ημερίδας;
Ναταλία Αφεντουλίδου:
Ο στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε και να αναλύσουμε τους δύο βασικούς πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας, τις κύριες τάσεις «Data & Targeting, Content & Engagement». Να θέσουμε την ατζέντα του 2018 και να προτάξουμε την ικανότητα της BGM OMD να διαχειριστεί την επόμενη ημέρα με πρωταγωνιστικό ρόλο. Θέλαμε, επίσης, να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό γεγονός που θα άφηνε ένα σαφές σημάδι και που παράλληλα θα παρείχε αληθινό και ουσιαστικό περιεχόμενο, ελπίζοντας ταυτόχρονα να δημιουργήσουμε προηγμένες συνομιλίες στην αγορά. Ναι, θεωρούμε ότι αυτός ο στόχος επετεύχθη.

Όμως τα δύσκολα ξεκίνησαν στις 22 Νοεμβρίου, την επόμενη της ημερίδας. Οφείλουμε να αποδείξουμε έμπρακτα πρωτίστως στον εαυτό μας, όχι μόνο ότι διαχειριζόμαστε με άριστο τρόπο αυτά που έρχονται, αλλά ότι προάγουμε και αναπτύσσουμε το επικοινωνιακό προϊόν, ότι επιταχύνουμε την εξέλιξη και ότι τουλάχιστον μειώνουμε την απόσταση μεταξύ της ελληνικής και της ευρωπαϊκής πραγματικότητας χρησιμοποιώντας την πλέον προωθημένη τεχνολογία.

Σε αυτό το πλαίσιο και με αυτό το σκεπτικό έχουμε σχεδιάσει την εξέλιξη των #digitales. Προχωράμε με workshops με τους πελάτες μας, όπου θα επεξεργαστούμε συγκεκριμένες ιδέες με τη συμμετοχή όλων των resources που έχουμε στη διάθεσή μας με στόχο να αναβαθμίσουμε ακόμη περισσότερο τις προχωρημένες programmatic λύσεις που εφαρμόζουμε ήδη από το 2017 αλλά και να παράξουμε concepts και εφαρμογές χρησιμοποιώντας cutting-edge digital εργαλεία.

Ποια είναι γενικότερα η στρατηγική της BGM OMD όσον αφορά στην ανάπτυξή της στην ψηφιακή επικοινωνία;
Ν. Α.:
Η τέχνη της προόδου είναι να διατηρείς την τάξη μέσα στην αλλαγή και να διατηρείς την αλλαγή μέσα στην τάξη (Alfred North Whitehead, 1861-1947, Βρετανός φιλόσοφος & μαθηματικός). Στην BGM OMD αλλάζουμε. Όχι τώρα, συνέχεια. Όχι σήμερα, ανέκαθεν. Εξελισσόμαστε και προσαρμοζόμαστε, με τάξη και πρόγραμμα. Έτσι προοδεύουμε κι έτσι νιώθουμε πως προσφέρουμε στο industry και στις ζωές των ανθρώπων μας, πελατών και συνεργατών.

Και αυτή είναι η δέσμευσή μας. Είμαστε data-driven media marketing agency, χρησιμοποιούμε την πιο εξελιγμένη τεχνολογία για να χτίσουμε εξατομικευμένη επικοινωνία με τους καταναλωτές επικοινωνώντας το κατάλληλο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή, ενώ ταυτόχρονα δεν ξεχνάμε τη μεγάλη εικόνα αποτελεσματικής Κάλυψης και ικανής Συχνότητας.

Όμως η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της επένδυσης των διαφημιζόμενων έρχεται από επικοινωνία που συνδέει πραγματικά και μοναδικά τις μάρκες με τους ανθρώπους. Που παρέχει πραγματικό περιεχόμενο, που δίνει σημασία στην εμπειρία, που τοποθετεί τον καταναλωτή στο κέντρο, που σέβεται και ακούει τις ανάγκες του και έτσι δημιουργεί βαθιές και δυνατές σχέσεις μαζί του, σταθερές στο χρόνο και άρα ουσιαστικό engagement. Engagement που προκύπτει από τέλεια συνάφεια και από εξαιρετικό συνδυασμό λογικής και συναισθήματος. Που χτίζει brand love.

Στην BGM OMD παρέχουμε ολοκληρωμένες 360° υπηρεσίες επικοινωνίας. Σχεδιάζουμε στρατηγική βασιζόμενοι σε ισχυρά insights, παράγουμε ιδέες που έχουν εύρος αλλά είναι προσαρμοσμένες σε ατομικές και διαφορετικές ανάγκες ενώ φυσικά δίνουμε έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα μετρώντας, όμως, εκείνα τα μεγέθη που πραγματικά πρέπει να μετρώνται.

Marketing Week (T. 1529)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778