Marketing Week - Digital καμπάνια της Interweave για το Χωριό Μινέρβα

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Καλεί τους καταναλωτές να μοιραστούν μοναδικές εμπειρίες φαγητού

Digital καμπάνια της Interweave για το Χωριό Μινέρβα

27 Νοεμβρίου 2017 | 15:30 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Στη νέα καμπάνια του Χωριό της Μινέρβα που δημιούργησε η Interweave, ανασύρεται η μνήμη της γεύσης που συνδέεται με τον τόπο στον οποίο γεννήθηκε το αγαπημένο φαγητό του καθενός μας.

Στο fagitoapohorio.gr, οι χρήστες βρίσκουν στον χάρτη το μέρος όπου έζησαν την εμπειρία του φαγητού που μιλάει στην ψυχή τους, γράφουν ποιο είναι και για ποιο λόγο το κρατούν στην καρδιά τους και, εκτός από δώρα, έχουν και την ευκαιρία να ταξιδέψουν μαζί με το Χωριό στο μέρος που το δοκίμασαν για να το μαγειρέψουν παρέα με τον Ανδρέα Λαγό. Συμμετοχή στην ενέργεια πραγματοποιείται και κατευθείαν από το Instagram, ανεβάζοντας φωτογραφία με φαγητό και το #FagitoApoHorio.

Marketing Week Online( 27 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778