Marketing Week - Social πλατφόρμες και εκδότες συμμαχούν κατά των Fake News

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με την υιοθέτηση δεικτών αξιολόγησης των The Trust Project

Social πλατφόρμες και εκδότες συμμαχούν κατά των Fake News

20 Νοεμβρίου 2017 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Οι Google, Facebook και Twitter ενώνουν τις δυνάμεις τους με μεγάλους μιντιακούς οργανισμούς, με σκοπό να παρουσιάσουν ένα νέο σετ προτύπων διαφάνειας ώστε να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αξιολογούν την ποιότητα και αξιοπιστία του ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Συγκεκριμένα, συμφώνησαν να υιοθετήσουν 8 κύριους δείκτες εμπιστοσύνης που έχουν αναπτυχθεί από το The Trust Project, ένα κονσόρτσιουμ 75 επιχειρήσεων που εδρεύει στο Markkula Center for Applied Ethics του Πανεπιστημίου Santa Clara. Σύμφωνα με το Trust Project, οι δείκτες αυτοί αποτελούν την πρώτη προτυποποιημένη τεχνική γλώσσα μέσω της οποίας οι πλατφόρμες μπορούν να «μάθουν» από τα sites περισσότερα για την ποιότητα και ειδίκευση πίσω από τη δημοσιογραφική δουλειά. Μεγάλοι publishers έχουν ήδη συμφωνήσει να υιοθετήσουν τους δείκτες άμεσα, μεταξύ των οποίων οι The Economist, La Repubblica, The Washington Post.

Και άλλα μέλη του κονσόρτσιουμ αναμένεται να ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες. «Στον σημερινό, ψηφιοποιημένο κόσμο, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να διακρίνεις τι είναι αξιόπιστη δημοσιογραφία, τι είναι διαφήμιση και τι παραπληροφόρηση. Οι δείκτες δίνουν στους αναγνώστες τα εργαλεία ώστε να αξιολογήσουν εάν τα νέα που διαβάζουν έρχονται από έγκυρη πηγή την οποία μπορούν να εμπιστευτούν», λέει η Sally Lehrman, η βραβευμένη δημοσιογράφος που ξεκίνησε το project το 2014. Παράλληλα, αρκετές ψηφιακές πλατφόρμες σκοπεύουν να ενσωματώσουν τους δείκτες στον τρόπο με τον οποίο αναρτούν τις ειδησεογραφικές ιστορίες.

Το Facebook, θα αρχίσει να λανσάρει ένα νέο χαρακτηριστικό για εκδότες, προσφέροντας επιπλέον περιεχόμενο στα άρθρα που οι χρήστες βλέπουν στο Facebook News Feed. O VP of News Products της Google, Richard Gingras, είπε: «Η συνεργασία με το Trust Project από την στιγμή της σύλληψής του, είναι ιδιαίτερης σημασίας για την Google. Κυρίως, επειδή πιστεύουμε ότι οι δείκτες μπορούν να βοηθήσουν τους αλγόριθμούς μας να κατανοήσουν καλύτερα την έγκυρη δημοσιογραφία και να μας βοηθήσουν να την φέρουμε πιο αποτελεσματικά στα μάτια των χρηστών. Στοχεύουμε στη χρήση του δείκτη “Type of Work” για τη βελτίωση της ακρίβειας των άρθρων στο Google News και των δεικτών όπως “Best Practices” και “Author Info” στα “Knowledge Panels” μας».

Marketing Week Online( 20 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778