Επικοινωνείται σε online και offline επίπεδο
Η 4 Wise Monkeys, στο πλαίσιο της καμπάνιας Caprice Let’s Roll, αναγνωρίζει το gaming ως μέρος της κουλτούρας των νέων και υλοποιεί τη νέα ενέργεια-διαγωνισμό Caprice Let’s Play.

Το κοινό μπορεί να διεκδικήσει ένα Playstation 4 και πολλά ακόμα gaming δώρα κάθε εβδομάδα, με απλό τρόπο. Καταχωρεί τον μοναδικό κωδικό που βρίσκεται στις συσκευασίες Caprice στο capriceletsroll.gr, και αποκτά μία συμμετοχή για την εβδομαδιαία κλήρωση. Στο website της ενέργειας, εκτός απ’ τον διαγωνισμό, το κοινό μπορεί να βρει μία σειρά από Caprice Let’s Play mini-games για μια ολοκληρωμένη gaming εμπειρία. Η ενέργεια επικοινωνείται σε online και offline επίπεδο, με ένα τηλεοπτικό σποτ που φέρνει στη ζωή τον gaming κόσμο, καμπάνια OOH, καθώς και μέσω ενός δυνατού digital πλάνου.