Marketing Week - Digital καμπάνια των GOD και H+K για τη Media Strom

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την προώθηση της προσφοράς «Φοιτητικό Πακέτο»

Digital καμπάνια των GOD και H+K για τη Media Strom

26 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns

Η GOD σε συνεργασία με την Hill and Knowlton επέλεξε τον ambassador Chris Lynx, έναν από τους πιο δημοφιλείς vloggers στην Ελλάδα, για να μιλήσει στους φοιτητές δημιουργώντας creative native digital branded storytelling για το νέο φοιτητικό πακέτο της Media Strom.

Η νέα digital καμπάνια από την GOD βασίζεται στη δημιουργία video περιεχομένου για τον φοιτητή από τον φοιτητή «guru» Chris Lynx, o οποίος μιλώντας σε μια γλώσσα χιουμοριστική, καλεί όλους να μάθουν για τα πολύπλευρα οφέλη του καλού ύπνου και την προσφορά «Φοιτητικό Πακέτο» από την Media Strom. Ήδη η καμπάνια μετρά 180.000 views στο YouTube και 12.000 likes στο Instagram.

Marketing Week Online( 26 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778