Marketing Week - Social Media Awards 2017: Η κριτική επιτροπή απεφάνθη και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις της

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Social Media Awards 2017: Η κριτική επιτροπή απεφάνθη και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις της

19 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Με επικεφαλής την Ελένη Κίτρα, στέλεχος του Facebook και Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής, οι 26 κριτές των Social Media Awards 2017 ολοκλήρωσαν τη διαδικασία αξιολόγησης. Ποια είναι τα πρώτα συμπεράσματα από τις φετινές υποψηφιότητες;

Τα Social Media Awards 2017 είναι από τα πιο δημοφιλή βραβεία του Marketing Week, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία που έχουν τα social media για τα brands, για τους χρήστες και για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων των συμμετεχόντων. Κάποια από τα μέλη της κριτικής επιτροπής μας μεταφέρουν τις πρώτες εντυπώσεις τους από τις υποψηφιότητες. Ανάμεσα σε άλλα, ξεχώρισαν τη χρήση 360° videos και την εξέλιξη των Ιnstagram campaigns, τη διείσδυση του influencer marketing αλλά και τον πειραματισμό με νέα features. Η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017 θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο στην Αθήνα.

«Οι Ιnstagram καμπάνιες γίνονται όλο και μεγαλύτερες»
Michel Massadakis Managing Director Sjalvbildarna:

Ήταν τιμή για εμένα να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή για άλλη μια χρονιά. Στη φετινή διοργάνωση, τα νέα formats και οι νέες τεχνικές ήταν λιγότερες, ωστόσο έγινε χρήση όλο και περισσότερων 360° videos, ενώ οι Instagram καμπάνιες γίνονται όλο και μεγαλύτερες. Ένα άλλο στοιχείο ήταν η εμφανής διαφορά μεταξύ των projects με μεγάλο και μικρό budget. Τα μεγάλα budget έχουν περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσουν. Κάποιες από τις υποψηφιότητες ήταν πολύ καλές, αλλά όχι συναρπαστικές. Αυτό για μένα ήταν κάπως απογοητευτικό. Τέλος, είναι ακόμη εμφανές αν την καμπάνια πραγματοποίησε ένα digital agency ή ένα παραδοσιακό. Στην πρώτη περίπτωση, έμφαση δίνεται στη διαδραστικότητα και τις τεχνικές της πλατφόρμας. Όταν η καμπάνια προέρχεται από παραδοσιακό agency, θυμίζει τηλεοπτικό σποτ και αυτό δεν είναι καλό.

«Εντυπωσιασμένη από το επίπεδο δουλειάς»
Χρύσα Χατζησάββα Associate Director, Paid Social, Social.Lab, Ogilvy:

Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένη από το επίπεδο δουλειάς σε πολλές από τις συμμετοχές καθώς και τη δημιουργικότητα που τις χαρακτηρίζει. Εξαιρετικά περήφανη που η χώρα μου δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα αντίστοιχες καμπάνιες των πιο ισχυρών οικονομικά δυνάμεων, όμως λυπούμαι που δεν εκπροσωπείται στο εξωτερικό όπως αρμόζει.

«Τα brands τολμούν να επενδύσουν σε καινοτόμες στρατηγικές επικοινωνίας»
Αμαρυλλίς Λιαμπότη Vice President, Marketing, Rocket Internet SE:

Οι φετινές συμμετοχές χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη δημιουργικότητα τόσο στα concept όσο και στη χρήση των διαθέσιμων format. Βλέπουμε περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, ολιστικές καμπάνιες με ιδιαίτερη συνοχή μεταξύ offline και online. Αξιοσημείωτη είναι και η διείσδυση του influencer marketing σε πολλές από τις συμμετέχουσες καμπάνιες. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό πως σε μία δύσκολη αγορά όπως η ελληνική, τα brands τολμούν να επενδύσουν σε καινοτόμες στρατηγικές επικοινωνίας όπως αυτή του influencer marketing.

«Υπάρχει χώρος για κάτι διαφορετικό»
Γεωργία – Ζωζέτα Μηλιοπούλου Assistant Prof., Full Time Faculty DEREE ACG, School of Liberal Arts & Sciences, Dpt of Communication:

Οι φετινές συμμετοχές ήταν πληθωρικές και συναρπαστικές. Πολλά προϊόντα, πολλές καμπάνιες για κάθε προϊόν, πολλά βήματα, πολλά χρώματα. Όμως, δυο-τρεις πλατφόρμες κυριαρχούν παντού. Κυριαρχούν επίσης πολύ παραπλήσιες δομές, μορφές, βήματα και θεματολογίες: ανάδειξη προσώπων που υπηρετούν ένα insight μέσα από storytelling, διαγωνισμοί με φωτογραφίες χρηστών, food-related topics ακόμα κι αν δεν σχετίζονται με το προϊόν. Εδώ υπάρχει χώρος για κάτι διαφορετικό. Όπως κάθε χρόνο, είδαμε πολλές, εξαιρετικές, φρέσκες, άρτια εκτελεσμένες ιδέες. Ευχαριστούμε και καλή επιτυχία!   

«Θα ήταν χρήσιμο να προωθούνται πιο προοδευτικά και gender-positive μηνύματα»
George Carey-Simos Co-Founder & COO, WeRSM:

Φέτος, υπήρξαν αρκετές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες, πολλές από τις οποίες εφαρμόστηκαν με φρέσκο, χρήσιμο και χιουμοριστικό τρόπο. Μερικές δουλειές σίγουρα ξεχώρισαν από τον πολύ καλό σχεδιασμό και την άριστη τεχνική υλοποίησή τους αλλά και λόγω του τρόπου που προσέγγισαν κάποια κοινωνικά θέματα. Θα ήταν όμως χρήσιμο να προωθούνται πιο «φρέσκα», προοδευτικά και gender-positive μηνύματα μέσα από το περιεχόμενο και τις καμπάνιες μας. Τέλος, θεωρώ σημαντικό ότι δοκιμάζονται νέα features στις πλατφόρμες - κάτι που θα πρέπει να συνεχιστεί, δίνοντας έμφαση στην καινοτομία και στο καλό user experience.

«Brands και agencies έχουν θέσει πια τον πήχη ψηλά»
Άλκηστη Μαλάμη Senior Social Strategist, iCrossing:
Είναι πολύ ενδιαφέρον να βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες  να συμμετέχουν στον θεσμό – από πολυεθνικά brands μέχρι local newcomers- δίνοντας έτσι το στίγμα του ελληνικού social media landscape.
Φέτος, οι συμμετοχές υπογράμμισαν τη σημασία συνέργειας creative και performance, τόσο σε επίπεδο στρατηγικής ιδέας αλλά και μεθοδολογίας εκτέλεσης. Χρήση των πιο πρόσφατων social media features, rich content formats, amplification tactics και customized KPIs είναι μερικά από τα παραδείγματα που μας βεβαιώνουν ότι brands και agencies έχουν θέσει πια τον πήχη ψηλά στην ελληνική αγορά.

«Η αγορά κινείται προς τις δυναμικά αναπτυσσόμενες πλατφόρμες»
Δήμητρα Μιχαηλίδη Consultant in cultural & social marketing:
Θα ήθελα να σημειώσω 2 τάσεις. Στην πρώτη, οι νέες καμπάνιες κόβονται στα μέτρα του Ιnstagram και του YouTube. Το Facebook μετατρέπεται σταδιακά από κανάλι γέννησης, σε κανάλι διάδοσης της δημιουργικής ιδέας. Η αγορά κινείται προς τις δυναμικά αναπτυσσόμενες πλατφόρμες, όπως το Instagram και το YouTube, που επιλέγονται ως τα βασικά κανάλια για την ανάπτυξη καμπάνιας one-shot, θέση που κατείχε παλαιότερα το Facebook. Το τελευταίο αντιμετωπίζεται πλέον σαν μια ηλεκτρονική βιτρίνα σταθερής επικοινωνίας για την παροχή πληροφοριών και engagement με τους πιστότερους fans. Ως δεύτερη τάση, θα αναφερθώ στους influencers. Πρόκειται για τους νέους δημιουργούς της εικόνας της μάρκας. Η συνεργασία με τους influencers γίνεται νόρμα για μια πιο γρήγορη και αξιόπιστη διάδοση του μηνύματος. Οι influencers πλέον χρησιμοποιούνται λιγότερο ως πρόσωπα που διαφημίζουν, αλλά παίζουν ενεργό ρόλο στην καμπάνια, συν-δημιουργώντας content με τη μάρκα και το κοινό.

«Απαραίτητη πρακτική η χρήση περιεχομένου και κυρίως video»
Βάλια Παπασπύρου Global Content Marketing Director, Automic Software:

Έχω την τιμή να είμαι πλέον αρκετά χρόνια μέλος της κριτικής επιτροπής και με μεγάλη μου χαρά είδα φέτος περισσότερες συμμετοχές ακόμα και από εταιρείες και προϊόντα που δεν θα το περίμενε κανείς! Είναι σημαντικό που γίνεται πλέον συνήθης και απαραίτητη πρακτική η χρήση περιεχομένου, και κυρίως video, για να επικοινωνούμε με τρόπο πρωτότυπο στο σημείο που όλοι βρίσκονται, δηλαδή στα social media!

Marketing Week Online( 19 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778