Marketing Week - Στρατηγική συνεργασία airtickets και Moovit

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στον χώρο των συγκοινωνιών

Στρατηγική συνεργασία airtickets και Moovit

14 Σεπτεμβρίου 2017 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Η Moovit, app δεδομένων συγκοινωνίας, και η airtickets προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία.

Οι χρήστες του Moovit μπορούν να έχουν πρόσβαση στην airtickets μέσω κουμπιού στο κύριο μενού του Moovit, να αναζητούν και να κλείνουν τα εισιτήριά τους. Οι ταξιδιώτες, μπορούν να πλοηγηθούν προς ή από τα κύρια αεροδρόμια της χώρας, χρησιμοποιώντας το Moovit, που συνδυάζει όλους τους διαθέσιμους τύπους δημόσιας συγκοινωνίας. Το Moovit είναι το νούμερο 1 App στον κόσμο για τις συγκοινωνίες, με περισσότερους από 70 εκατ. χρήστες, διαθέσιμο σε 1.400 πόλεις, 75 χώρες, 43 γλώσσες. H airtickets αποτελεί το μεγαλύτερο εξειδικευμένο ελληνικό site κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων και άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Marketing Week Online( 14 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

Ακολουθώντας τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα brands παγωμένου τσαγιού «αναζωογονούν» την αγορά με φυσικές προτάσεις και επενδύουν σε στρατηγικές συνεργασίες σε κάθε επίπεδο.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778