Marketing Week - IAB Europe: Το 50% της display δαπάνης είναι πλέον programmatic

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Εκθετική ανάπτυξη της τάξης του 150% για το Programmatic video

IAB Europe: Το 50% της display δαπάνης είναι πλέον programmatic

14 Σεπτεμβρίου 2017 | 17:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Θεσμικά

Ο IAB Europe σε συνεργασία με την IHS Markit, έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία για την εξέλιξη της προγραμματιστικής display διαφημιστικής αγοράς στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με αυτά, η εν λόγω αγορά παρουσίασε διψήφια αύξηση για ακόμη μια χρονιά, της τάξης του 42,7%: από τα 5,7 δις ευρώ το 2015, στα 8,1 δις ευρώ το 2016. Πλέον, η αγοραπωλησία του 50,1% της display διαφημιστικής δαπάνης στην Ευρώπη γίνεται προγραμματιστικά. Επιπρόσθετα, το programmatic video σημείωσε εκθετική ανάπτυξη της τάξης του 155% και αντιστοιχεί πλέον στο 45% της συνολικής online video διαφημιστικής δαπάνης.

Παράλληλα, το 65% της δαπάνης στο mobile διακινήθηκε προγραμματιστικά το 2016. Σε επίπεδο περιοχών, ο ρυθμός ανάπτυξης στην αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ήταν 53% (0,6 δις ευρώ) το 2016 και 42% στη Δυτική Ευρώπη (7,5 δις ευρώ), που σημαίνει ότι η μικρή σε μέγεθος και ωριμότητα περιοχή CEE, αρχίζει να προσεγγίζει τις ώριμες αγορές. Τα προγραμματιστικά έσοδα σε επίπεδο format διαμορφώθηκαν στα 3,5 δις ευρώ για το mobile και στα 1,37 δις ευρώ για το video.

Ο Daniel Knapp, Executive Director TMT της IHS Markit ανέφερε σχετικά: «Η Ευρώπη είναι πλέον μία programmatic-first αγορά. Όμως, η αβεβαιότητα που συνδέεται με την εξέλιξη του ρυθμιστικού τοπίου στην Ευρώπη όσον αφορά στη συλλογή και χρήση δεδομένων, θέτει το ερώτημα του βαθμού στον οποίο οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να υλοποιήσουν τη μελλοντική ανάπτυξη».

Marketing Week Online( 14 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778