Marketing Week - Mindshare και Sprite κάνουν Shazam στο YouTube

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Δημιουργούν την πρώτη multiscreen shazamable επικοινωνία

Mindshare και Sprite κάνουν Shazam στο YouTube

11 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

H Mindshare, στο πλαίσιο της επικοινωνίας της Sprite «Δες τι RFRSH τύπος είσαι» και σε συνεργασία με την εφαρμογή Shazam, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη τεχνολογία αναγνώρισης ήχου και σε καμπάνια στο YouΤube.

Δημιουργείται έτσι η πρώτη multiscreen shazamable επικοινωνία εφ’ όσον θα υπάρχει παράλληλη χρήση σε τηλεόραση και στα social media. Παράλληλα, μέσω της καμπάνιας, το Shazam λανσάρει το Shazam Brand Takeover. Το συγκεκριμένο δημιουργικό αποτελείται από background προσαρμοσμένο στα χρώματα της Sprite, ενσωματώνοντας το brand 100% με το ανανεωμένο περιβάλλον του Shazam και προσφέροντας στο χρήστη μία full engaging εμπειρία. Η shazamable καμπάνια, που είναι στον αέρα από σήμερα, ξεκίνησε συγχρονισμένα σε όλα τα επιλεγμένα κανάλια επικοινωνίας.

Από τη στιγμή που ο χρήστης κάνει shazam μέσω του καινούργιου δημιουργικού Shazam Take Over μεταφέρεται στη σελίδα του Vice στην οποία έχει δημιουργηθεί ειδική ενότητα με 6 πρωτογενή videos που το κάθε ένα αντιπροσωπεύει το νεανικό κοινό (Traveler – Extremes – Hipster – Party Animal – Rebel – Geeks). Μέσα από αυτά, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τον χαρακτήρα που του ταιριάζει και εν συνεχεία να πάρει μέρος σε έναν μοναδικό διαγωνισμό.

Marketing Week Online( 11 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778