Marketing Week - Δεύτερος επενδυτικός γύρος για τo Project Agora

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Από το Venture Friends

Δεύτερος επενδυτικός γύρος για τo Project Agora

8 Σεπτεμβρίου 2017 | 15:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Το Project Agora ολοκλήρωσε τον δεύτερο επενδυτικό του γύρο από το Venture Friends.

Η νέα επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την γεωγραφική επέκταση και την επιτάχυνση ανάπτυξης της SaaS, πλατφόρμας εξυπηρέτησης εκδοτών. «Αυτός ο επενδυτικός γύρος θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε την προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την απόλυτη υπηρεσία για τους τοπικούς εκδότες, που προσπαθούν να επανακτήσουν το μερίδιο της αγοράς που έχουν απωλέσει τα τελευταία χρόνια, με ένα απλό τρόπο και που τους δίνει τον χρόνο που χρειάζονται για να αφοσιωθούν στο κύριο μέλημά τους, τη δημιουργία περιεχομένου», σημείωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος του Project Agora.

Ο Απόστολος Αποστολάκης, Partner στην Venture Friends, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε την υποστήριξή μας στον Οδυσσέα και στην ομάδα του Project Agora, επενδύοντας στην προσπάθειά τους να παρέχουν υπηρεσίες σε εκδότες με αποδοτικό και εύκολο τρόπο». Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το Project Agora υπερδιπλασίασε τα έσοδα που δημιουργεί για τα 382 μέσα με τα οποία συνεργάζεται, με ρυθμό ανάπτυξης άνω του 140% YoY το τελευταίο διάστημα. Παράλληλα ενίσχυσε την ομάδα του, φτάνοντας στους 30 εξειδικευμένους επαγγελματίες. Το Project Agora είναι εταιρεία ανάπτυξης και διαχείρισης programmatic marketplaces στις περιοχές της Κεντρικής, Ανατολικής Νότιας Ευρώπης και Μέσης Ανατολής, του ομίλου TDG.

Marketing Week Online( 8 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778