Με θέμα τη φροντίδα του μωρού
Η Solid Havas σχεδίασε τη νέα καμπάνια της Proderm για νέες μαμάδες.

Γνωρίζοντας ότι οι περισσότερες προτιμούν να αναζητούν συμβουλές για τη φροντίδα των μωρών τους στο internet αντί να ρωτούν τις δικές τους μαμάδες, κάλεσε μια νεαρή μαμά να απευθυνθεί σε ένα πιλοτικό chatbot, που λειτουργούσε 24 ώρες το 24ωρο. Μόνο που στην άλλη άκρη της ιντερνετικής γραμμής, αντί για ειδικούς της Proderm ήταν – ανώνυμα- η ίδια η μαμά της. H συνέχεια εξελίχθηκε σε διαγωνισμό στο Facebook, όπου κλήθηκαν να πάρουν μέρος όλες οι μανούλες και να γράψουν την καλύτερη συμβουλή της δικής τους μαμάς σχετικά με τη φροντίδα του μωρού. Oι επικρατέστερες απαντήσεις θα μπουν σε ψηφοφορία για να αναδειχτεί η καλύτερη συμβουλή. Την ενέργεια αγκάλιασαν δημοφιλείς social influencers που μοιράστηκαν τη συμβουλή της δικής τους μαμάς, αυξάνοντας το virality και δίνοντας μια ακόμη πιο ευαίσθητη χροιά στο όλο εγχείρημα.