Για την συνολική digital marketing στρατηγική του Ιδρύματος
Η Generation Y ανακοίνωσε τη συνεργασία της με ένα από τα ιστορικότερα πανεπιστήμια της Αλβανίας, το Catholic University «Our Lady of Good Counsel».

Στο πλαίσιο αυτό, η Generation Y αναλαμβάνει τη συνολική digital marketing στρατηγική του Πανεπιστήμιου, το οποίο αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και εγκυρότερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην γειτονική χώρα. Στόχος του έργου είναι η υλοποίηση σειράς marketing ενεργειών που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη του brand και των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων, καθιστώντας το Πανεπιστήμιο ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των Αλβανών σπουδαστών.

Στο ευρύτερο πλαίσιο αυτής της εξάμηνης marketing στρατηγικής που θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει το τμήμα Branding Marketing της Generation Y, θα αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια και εργαλεία με σκοπό την ισχυροποίηση της ταυτότητας του Πανεπιστημίου. Κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube, Instagram) καθώς και παραγωγή βίντεο με συγκεκριμένο storytelling, αλλά και άλλα activations είναι μερικοί από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής που θα εφαρμοστεί από την Generation Y. Στόχος της συνεργασίας είναι να αποτελέσει εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία του εκπαιδευτικού οργανισμού σε επίπεδο brand awareness and lead generation.