Marketing Week - Στην Generation Y το ΖΚΜ University Αλβανίας

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την συνολική digital marketing στρατηγική του Ιδρύματος

Στην Generation Y το ΖΚΜ University Αλβανίας

25 Ιουλίου 2017 | 22:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Εκπαίδευση

Η Generation Y ανακοίνωσε τη συνεργασία της με ένα από τα ιστορικότερα πανεπιστήμια της Αλβανίας, το Catholic University «Our Lady of Good Counsel».

Στο πλαίσιο αυτό, η Generation Y αναλαμβάνει τη συνολική digital marketing στρατηγική του Πανεπιστήμιου, το οποίο αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και εγκυρότερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην γειτονική χώρα. Στόχος του έργου είναι η υλοποίηση σειράς marketing ενεργειών που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη του brand και των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων, καθιστώντας το Πανεπιστήμιο ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των Αλβανών σπουδαστών.

Στο ευρύτερο πλαίσιο αυτής της εξάμηνης marketing στρατηγικής που θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει το τμήμα Branding Marketing της Generation Y, θα αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια και εργαλεία με σκοπό την ισχυροποίηση της ταυτότητας του Πανεπιστημίου. Κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube, Instagram) καθώς και παραγωγή βίντεο με συγκεκριμένο storytelling, αλλά και άλλα activations είναι μερικοί από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής που θα εφαρμοστεί από την Generation Y. Στόχος της συνεργασίας είναι να αποτελέσει εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία του εκπαιδευτικού οργανισμού σε επίπεδο brand awareness and lead generation.

Marketing Week Online( 25 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778