Marketing Week - Μαριάννα Σκυλακάκη, αθηΝΕΑ: «Στόχος μας είναι να λειτουργούμε ως η πρώτη γραμμή ενημέρωσης»

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Μαριάννα Σκυλακάκη, αθηΝΕΑ: «Στόχος μας είναι να λειτουργούμε ως η πρώτη γραμμή ενημέρωσης»

19 Ιουλίου 2017 | 09:22 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με γνώμονα το έγκυρο, σφαιρικό και έγκαιρο περιεχόμενο, η ηλεκτρονική εφημερίδα αθηΝΕΑ συνεχίζει να «χτίζει» μια κοινότητα αναγνωστών, οι οποίοι την εμπιστεύονται καθημερινά για την ενημέρωσή τους. Εκτός από την εμπιστοσύνη, τα στοιχεία που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα newsletters είναι το προσωπικό ύφος, η φρεσκάδα και η άμεση παροχή πληροφοριών.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αθηΝΕΑ, το κοινό στο οποίο απευθύνεται, τον στόχο της, την ομάδα που την απαρτίζει και τα μελλοντικά της σχέδια μοιράστηκε με το Marketing Week η Μαριάννα Σκυλακάκη, Editor-in-Chief του Μέσου.

MW: Ξεκινώντας, θέλετε να μας πείτε εν συντομία τι ακριβώς είναι η αθηΝΕΑ;
Μαριάννα Σκυλακάκη: Η αθηΝΕΑ είναι μια ηλεκτρονική εφημερίδα που απευθύνεται σε ανθρώπους με γνώση και ανοιχτούς ορίζοντες. Αρκεί να σας πω ότι το 94% του κοινού μας έχει ανώτατη μόρφωση και το 54% μεταπτυχιακό ή διδακτορικό! Ένα newsletter που έρχεται στο email των συνδρομητών του δωρεάν κάθε μεσημέρι και Σάββατο πρωί και τους δίνει, μέσα από μια 5λεπτη ανάγνωση, πληροφόρηση σε βάθος, τόσο όσον αφορά την επικαιρότητα -εγχώρια και διεθνή- όσο και σε σχέση με θέματα πάσης φύσεως που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. Έχει άποψη και χαρακτήρα: είναι στην ουσία ένας καλός φίλος του οποίου την κρίση εμπιστεύεσαι, ο οποίος κάνει curate τα νέα για σένα και σου δίνει όσα πρέπει να ξέρεις για να συνεχίσεις τη μέρα σου κατάλληλα ενημερωμένος, αλλά και κάτι παραπάνω από αυτό που θα βρεις σε ένα οποιοδήποτε ενημερωτικό site. Πρόσφατα προστέθηκε στο δυναμικό μας και ένα portal το οποίο αγκαλιάζει την εμπειρία του newsletter, με πιο εκτενή άρθρα που σχετίζονται με το περιεχόμενο της αθηΝΕΑς, ως further reading.

Σε μια εποχή η οποία κατακλύζεται από την ηλεκτρονική πληροφόρηση και τα ενημερωτικά newsletters, τι είναι αυτό το «κάτι παραπάνω» που προσφέρει η αθηΝΕΑ; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;
Η αθηΝΕΑ στέκεται απέναντι στη λογική του tease και του clickbait. Σεβόμαστε τον χρόνο του αναγνώστη μας, έτσι εγγυόμαστε ότι μπορεί να ενημερωθεί από το ίδιο μας το newsletter – δεν είναι απαραίτητο να μεταβεί στο portal μας ή σε κάποιο άλλο περιβάλλον για να πάρει το «ζουμί» της καθημερινής πληροφόρησής του. Αυτό είναι το πρώτο σημείο διαφοροποίησης της αθηΝΕΑς: είναι ένα standalone newsletter που αποτελεί το ίδιο μέσο ενημέρωσης, δεν πρόκειται για ένα newsletter που απλώς σε στέλνει στα άρθρα ενός μέσου ενημέρωσης.

Το προσωπικό ύφος της αθηΝΕΑς και η φρεσκάδα της είναι ένας δεύτερος παράγοντας που την κάνει να ξεχωρίζει, όπως επίσης και ο κοσμοπολίτικος αέρας της: δίνουμε οπτικές γωνίες και θέματα που ξεφεύγουν από τον ελληνικό μικρόκοσμο, με ποιότητα, αλλά και με τρόπο ανάλαφρο και μοντέρνο. Το τρίτο στοιχείο διαφοροποίησης είναι το γεγονός ότι καλλιεργεί στους συνδρομητές της μια καθημερινή σχέση εμπιστοσύνης και μια αίσθηση του «ανήκειν» σε μια συλλογικότητα ανθρώπων, όπως αυτή που έδιναν παλιά στους αναγνώστες τους οι εφημερίδες και έχει χαθεί σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας. Η αθηΝΕΑ είναι μια συνήθεια που σε βρίσκει κάθε μεσημέρι στο inbox σου και σου γίνεται μέρα με τη μέρα πιο απαραίτητη.

Σε ποιο κοινό απευθύνεται;
Η αθηΝΕΑ απευθύνεται σε ανθρώπους με γνώση, ανοιχτούς ορίζοντες και πολλαπλά ενδιαφέροντα, που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να κλειστεί σε ένα μόνο κουτάκι. Κοινός παρονομαστής του περιεχομένου της είναι ο ορθολογισμός και η ψυχραιμία – απευθύνεται λοιπόν εκ των πραγμάτων σε ανθρώπους που έχουν κι οι ίδιοι αυτά τα χαρακτηριστικά. Η ματιά μας στην επικαιρότητα είναι τέτοια που απαιτεί μια μίνιμουμ εξωστρέφεια από πλευράς ενδιαφερόντων από το κοινό της, η οποία όμως εξωστρέφεια διαπιστώνουμε ότι χαρακτηρίζει πια όλο και περισσότερους Έλληνες.

Δεν αρκούνται πια να ξέρουν τι γίνεται αυστηρά και μόνο «στην αυλή τους», νιώθουν πως είναι πολίτες του κόσμου και θέλουν μια ενημέρωση αντίστοιχη της σύνθετης αυτής ταυτότητάς τους. Επιζητούν μια ενημέρωση με προσωπικό χαρακτήρα, με άποψη, που θα τους κάνει να σκεφτούν και θα σέβεται τον περιορισμένο χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους, ως δραστήριοι επαγγελματίες. Μπορεί η αθηΝΕΑ να μην ταιριάζει σε όλους, όμως όραμά μας είναι να βρούμε κι άλλους τέτοιους ανθρώπους που εκτιμούν τη ματιά μας, να τους συγκεντρώσουμε και να τους εκφράσουμε.

Πίσω από ένα επιτυχημένο προϊόν, υπάρχει πάντα μια επιτυχημένη ομάδα. Μιλήστε μας λίγο για τους ανθρώπους πίσω από την αθηΝΕΑ.
Νιώθω εξαιρετικά τυχερή που έχουν μαζευτεί γύρω από την αθηΝΕΑ μια σειρά από αξιόλογοι συνεργάτες, οι οποίοι τακτικά (είτε σε εβδομαδιαία, είτε σε μηνιαία βάση) αρθρογραφούν για το newsletter και το portal μας, με κέφι και ιδιαίτερη δημιουργικότητα. Οι περισσότεροι δεν προέρχονται από τον χώρο της δημοσιογραφίας, είναι όμως άνθρωποι καταξιωμένοι στον χώρο τους, οι οποίοι έχουν «κάτι να πουν» και επιλέγουν να το κάνουν αυτό μέσα από την αθηΝΕΑ, γιατί νιώθουν ότι τους δίνει πρόσβαση σε ένα κοινό που έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τους ίδιους, ένα κοινό που τους ενδιαφέρει να εκφράσουν. Κάποιοι γράφουν ορμώμενοι από την επαγγελματική τους ιδιότητα, άλλοι για το χόμπι τους, το οποίο όμως αγαπούν πολύ και αυτό φαίνεται. Η ομάδα μας εμπλουτίζεται συνεχώς από νέους, αξιόλογους συνεργάτες, με διάθεση να συνδράμουν σε μια προσπάθεια για ενημέρωση με τα στοιχεία μοναδικότητας της αθηΝΕΑς.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του διαφημιστικού περιβάλλοντος που προσφέρει; Με λίγα λόγια, για ποιον λόγο να επιλέξει κάποιος την αθηΝΕΑ για να διαφημίσει το προϊόν ή την υπηρεσία του;
Δίνουμε πρόσβαση σε ένα κοινό με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και κατά τεκμήριο ανάλογες καταναλωτικές συνήθειες. Όπως σας είπα το 94% του κοινού μας έχει ανώτατη μόρφωση και το 54% μεταπτυχιακό ή διδακτορικό! Δεν υπάρχει άλλο μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα με αυτά τα χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα, προσφέρουμε στα brands ή τις εταιρείες συνεργάτες μας τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί περιεχόμενο υψηλού επιπέδου, που να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα και στην ποιότητα του κοινού μας. Συνεπώς, προσφέρουμε σε διαφημιζόμενους που έχουν ακριβά και exclusive προϊόντα και υπηρεσίες ένα ιδανικό περιβάλλον για να πάνε με πολύ ποιοτικό και οικονομικό τρόπο στο κοινό για το οποίο πράγματι ενδιαφέρονται, με ιδιαίτερα υψηλή αποτελεσματικότητα περιεχομένου και σ’ ένα διαφημιστικό περιβάλλον που δημιουργεί στους αναγνώστες θετική προδιάθεση, γιατί η αθηΝΕΑ είναι ένα μέσο που ήδη εμπιστεύονται.

Πώς οραματίζεστε το αύριο της αθηΝΕΑς; Ποια είναι τα πλάνα σας για το μέλλον;
Κάθε μέρα που περνάει μεγαλώνουμε ως ομάδα, ως βάση συνδρομητών, αλλά και ως portal. Στόχος μας είναι να λειτουργούμε ως η πρώτη γραμμή ενημέρωσης για ολοένα και περισσότερους ανθρώπους, χάρη στο curation ειδήσεων και προτάσεων που προσφέρουμε στους συνδρομητές μας καθημερινά. Παράλληλα, συνεχίζουμε να αγκαλιάζουμε την εμπειρία του newsletter με ενδιαφέροντα, ποιοτικά long-form άρθρα στο portal μας. Φιλοδοξούμε, επίσης, να μπούμε δυναμικά και στον χώρο του web TV, με μια φρέσκια προσέγγιση πολύ πιο κοντινή στις παραγωγές του εξωτερικού, που θα λαμβάνει υπόψιν της τα πλεονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητες του διαδικτύου, αντί να προσπαθεί να αναπαράγει πρακτικές παραδοσιακών τηλεοπτικών καναλιών. Το κλειδί είναι ότι χτίζουμε μια κοινότητα αναγνωστών που μας εμπιστεύονται αρκετά ώστε να μας έχουν ανοίξει την πόρτα τους για να τους βρίσκουμε κάθε μέρα στην πιο σημαντική τους διεύθυνση: αυτή του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου.

Marketing Week (T. 1518)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778