Marketing Week - Video Content Campaign: Bosch και Jungle κάτι… μαγειρεύουν παρέα με το «Paxxi»

Τετάρτη, 23 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Video Content Campaign: Bosch και Jungle κάτι… μαγειρεύουν παρέα με το «Paxxi»

19 Ιουλίου 2017 | 08:28 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Campaigns,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Μία διάσημη food vlogger, αγαπημένες συνταγές και μπόλικη «τεχνολογία για τη ζωή», είναι τα βασικά συστατικά της νέας social media καμπάνιας που λάνσαρε πρόσφατα η μάρκα οικιακών συσκευών Bosch. Με «μυστικό υλικό» την digital έμπνευση της Jungle, η Bosch δημιουργεί video content που ξεφεύγει από τη λογική του απλού, προϊοντικού video.

Η μαγειρική είναι σίγουρα μία έκφραση δημιουργίας, με όλο και μεγαλύτερη απήχηση σε ανθρώπους όλων των ηλικιών. Είναι επίσης μία βασική καθημερινή ανάγκη, που απαιτεί ικανότητες και οργάνωση. Και όση περισσότερη βοήθεια γίνεται. Το ιδανικό, είναι να έχεις έναν… σύμμαχο, που καταλαβαίνει το άγχος της κουζίνας και έχει να προσφέρει λύσεις και συμβουλές. Κάπως έτσι, γεννήθηκε η καμπάνια video content «Cooking Good» της μάρκας οικιακών συσκευών Bosch, σε συνεργασία με την ανερχόμενη food vlogger, Ειρήνη Ζεβελάκη.

Μέσα από το YouTube κανάλι της, το «Paxxi», η Ειρήνη δημιουργεί συνταγές παρουσιάζοντας σχετικά tips, τα οποία σε συνδυασμό με τις συσκευές Bosch μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην κουζίνα. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, η Βαρβάρα Παππά από την πλευρά της Bosch και η Λίνα Αθανασίου από την πλευρά του συνεργάτη επικοινωνίας, της Jungle, αναλύουν τη συνταγή του «marketing thinking» πίσω από μία σύγχρονη, video content καμπάνια.

MW: Ποια είναι η λογική, η φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται η νέα καμπάνια της Bosch, «Cooking Good»;
Βαρβάρα Παππά:
Το motto «τεχνολογία για τη ζωή» είναι για το brand Bosch κάτι παραπάνω από ένα σλόγκαν. Πρόκειται για την πεποίθηση που διαπνέει την ιστορία μας, τον πολιτισμό μας, την επιχειρηματική μας στρατηγική, τα προϊόντα μας. Για γενιές ολόκληρες, η Bosch αναπτύσσει καινοτομίες που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων. Κάθε επιχειρηματική μονάδα της Bosch ακολουθεί αυτή την αρχή με τον δικό της τρόπο. Για τις οικιακές συσκευές, το «τεχνολογία για τη ζωή» ισοδυναμεί με το να δίνεις στους ανθρώπους την «πνευματική» ηρεμία για την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι. Εάν θελήσουμε να αναφερθούμε στην Bosch με όρους ανθρώπινου χαρακτήρα, θα λέγαμε ότι πρόκειται για έναν αξιόπιστο και εξαιρετικά ικανό εταίρο, ο οποίος είναι πάντα εκεί όταν χρειάζεται, έτοιμος και πρόθυμος να βοηθήσει και να υποστηρίξει με τις συμβουλές του. Με άλλα λόγια ένας «φίλος βοηθός», στοιχείο πάνω στο οποίο θελήσαμε να επικεντρωθούμε και να αναδείξουμε μέσα από αυτή την καμπάνια.

Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλετε να περάσετε μέσα από τη συγκεκριμένη επικοινωνία;
Λίνα Αθανασίου:
H Bosch είναι ο απόλυτος σύμμαχος, που σε καταλαβαίνει, σε νιώθει, ξέρει το άγχος που μπορεί να έχεις μερικές φορές στην κουζίνα και είναι πάντα δίπλα σου ως ο ένας πολύτιμος βοηθός, που προσφέρει τα πάντα για να αισθάνεσαι σιγουριά και εμπιστοσύνη σε κάθε σου μαγειρική δημιουργία.

Γιατί επιλέξατε να κινηθείτε με τη χρήση videos στα social media; Ποια «πλεονεκτήματα» έχει αυτή η προσέγγιση για τη μάρκα;
Λίνα Αθανασίου:
To video είναι «ζωντανό» εργαλείο για κάθε μάρκα και δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες. Μια εικόνα είναι 1.000 λέξεις – οι πολλές και κινούμενες εικόνες μαζί που προσφέρει το video λένε πολύ περισσότερα! Μέσα από ένα video, μπορείς να εκπαιδεύσεις, να εξηγήσεις, να αποδείξεις, να πείσεις τον θεατή να δοκιμάσει και μόνος του αυτό που του προτείνεις. Μέσα από τον ήχο και την εικόνα ενός video, το συναίσθημα χτίζεται πολύ πιο αποτελεσματικά και έντονα και εξιτάρει το ενδιαφέρον και την περιέργεια του θεατή. Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινής ζωής, δεν μας επιτρέπουν πια να διαβάζουμε, καθώς μαθαίνουμε τα πάντα on the go! Γι΄αυτό και το video γίνεται πολύ πιο εύκολα share και «γράφει» πολύ περισσότερο σε mobile συσκευές, οι οποίες πλέον είναι και οι περισσότερες και οι σημαντικότερες οθόνες με τις οποίες έρχεται καθημερινά σε επαφή ο καθένας μας.

Πως πιστεύετε ότι συνεισφέρει στο engagement η αξιοποίηση ενός vlogger;
Βαρβάρα Παππά: Με δεδομένη τη δυναμική που αποκτά, ολοένα και περισσότερο το τελευταίο διάστημα, το video στο περιβάλλον των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, αποφασίσαμε στο πλαίσιο του συγκεκριμένου project να επικεντρωθούμε στη δημιουργία video content. Δεν ήταν στόχος μας όμως η δημιουργία ενός video που θα άγγιζε τη λογική ενός προϊοντικού video, πράγμα που μας οδήγησε στη συνεργασία με κάποιο άτομο που θα μπορούσε να αναδείξει τη χρήση των προϊόντων στην πράξη. Η συνεργασία με έναν vlogger υπήρξε σχεδόν φυσική εξέλιξη, πατώντας πάνω στο κοινό στοιχείο που μας ενώνει: video content για χρήση και επικοινωνία στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Πως συνδέεται η συγκεκριμένη καμπάνια, με τη συνολική φιλοσοφία της Bosch;
Λίνα Αθανασίου:
Όταν επιλέγεις μια μάρκα σαν την Bosch, σίγουρα σε χαρακτηρίζει το πάθος για ποιότητα και τελειότητα, με την τεχνολογία να σε συνοδεύει κάθε στιγμή της ζωής του. H Bosch αποτελεί τον απόλυτο helper που βρίσκεται δίπλα σου για να καλύπτει όλες σου τις ανάγκες κάθε φορά που μπαίνεις στην κουζίνα για να μαγειρέψεις. Σε αυτή τη λογική και φιλοσοφία στηρίζεται η νέα καμπάνια της Bosch. Αφού λοιπόν η Bosch κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη, τη μαγειρική σου πιο απολαυστική και τις δημιουργίες σου πιο εντυπωσιακές, εμπνευστήκαμε το «Cooking Good». Μια καμπάνια πιστή στη φιλοσοφία της Bosch, η οποία αποτελείται από μικρά «απολαυστικά» YouTube videos, όπου η food vlogger Ειρήνη Ζεβελάκη από το διάσημο πλέον Paxxi, μπαίνει στην κουζίνα της Bosch και δημιουργεί κάθε φορά ένα πιάτο, παρουσιάζοντάς μας 4-5 tips, τα οποία σε συνδυασμό με τις συσκευές Bosch μπορούν να κάνουν τη διαφορά, απογειώνοντάς το!

Τελικά, η καμπάνια αυτή έχει περισσότερο «ψυχαγωγικό» ή «εκπαιδευτικό» χαρακτήρα;
Λίνα Αθανασίου: Για όλους εμάς που η μαγειρική είναι και ψυχαγωγία ταυτόχρονα, είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς πού αρχίζει και πού τελειώνει κάθε ένας από αυτούς τους χαρακτήρες και κατά τη γνώμη μου, συνυπάρχουν αρμονικά και οι δύο. Ο «εκπαιδευτικός» χαρακτήρας λειτουργεί ως σύμμαχος του «ψυχαγωγικού», κάνοντας τελικά τον θεατή να θέλει να μπει στην κουζίνα και να δημιουργήσει με ηρεμία και σιγουριά για το αποτέλεσμα, αγαπημένα πιάτα για την καθημερινή ζωή στο σπίτι.

Η μαγειρική είναι σίγουρα μία έκφραση δημιουργίας, με όλο και μεγαλύτερη απήχηση σε ανθρώπους όλων των ηλικιών. Είναι επίσης μία βασική καθημερινή ανάγκη, που απαιτεί ικανότητες και οργάνωση. Και όση περισσότερη βοήθεια γίνεται. Το ιδανικό, είναι να έχεις έναν… σύμμαχο, που καταλαβαίνει το άγχος της κουζίνας και έχει να προσφέρει λύσεις και συμβουλές. Κάπως έτσι, γεννήθηκε η καμπάνια video content «Cooking Good» της μάρκας οικιακών συσκευών Bosch, σε συνεργασία με την ανερχόμενη food vlogger, Ειρήνη Ζεβελάκη.

Μέσα από το YouTube κανάλι της, το «Paxxi», η Ειρήνη δημιουργεί συνταγές παρουσιάζοντας σχετικά tips, τα οποία σε συνδυασμό με τις συσκευές Bosch μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην κουζίνα. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, η Βαρβάρα Παππά από την πλευρά της Bosch και η Λίνα Αθανασίου από την πλευρά του συνεργάτη επικοινωνίας, της Jungle, αναλύουν τη συνταγή του «marketing thinking» πίσω από μία σύγχρονη, video content καμπάνια.

MW: Ποια είναι η λογική, η φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται η νέα καμπάνια της Bosch, «Cooking Good»;
Βαρβάρα Παππά:
Το motto «τεχνολογία για τη ζωή» είναι για το brand Bosch κάτι παραπάνω από ένα σλόγκαν. Πρόκειται για την πεποίθηση που διαπνέει την ιστορία μας, τον πολιτισμό μας, την επιχειρηματική μας στρατηγική, τα προϊόντα μας. Για γενιές ολόκληρες, η Bosch αναπτύσσει καινοτομίες που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων. Κάθε επιχειρηματική μονάδα της Bosch ακολουθεί αυτή την αρχή με τον δικό της τρόπο. Για τις οικιακές συσκευές, το «τεχνολογία για τη ζωή» ισοδυναμεί με το να δίνεις στους ανθρώπους την «πνευματική» ηρεμία για την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι. Εάν θελήσουμε να αναφερθούμε στην Bosch με όρους ανθρώπινου χαρακτήρα, θα λέγαμε ότι πρόκειται για έναν αξιόπιστο και εξαιρετικά ικανό εταίρο, ο οποίος είναι πάντα εκεί όταν χρειάζεται, έτοιμος και πρόθυμος να βοηθήσει και να υποστηρίξει με τις συμβουλές του. Με άλλα λόγια ένας «φίλος βοηθός», στοιχείο πάνω στο οποίο θελήσαμε να επικεντρωθούμε και να αναδείξουμε μέσα από αυτή την καμπάνια.

Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλετε να περάσετε μέσα από τη συγκεκριμένη επικοινωνία;
Λίνα Αθανασίου:
H Bosch είναι ο απόλυτος σύμμαχος, που σε καταλαβαίνει, σε νιώθει, ξέρει το άγχος που μπορεί να έχεις μερικές φορές στην κουζίνα και είναι πάντα δίπλα σου ως ο ένας πολύτιμος βοηθός, που προσφέρει τα πάντα για να αισθάνεσαι σιγουριά και εμπιστοσύνη σε κάθε σου μαγειρική δημιουργία.

Γιατί επιλέξατε να κινηθείτε με τη χρήση videos στα social media; Ποια «πλεονεκτήματα» έχει αυτή η προσέγγιση για τη μάρκα;
Λίνα Αθανασίου:
To video είναι «ζωντανό» εργαλείο για κάθε μάρκα και δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες. Μια εικόνα είναι 1.000 λέξεις – οι πολλές και κινούμενες εικόνες μαζί που προσφέρει το video λένε πολύ περισσότερα! Μέσα από ένα video, μπορείς να εκπαιδεύσεις, να εξηγήσεις, να αποδείξεις, να πείσεις τον θεατή να δοκιμάσει και μόνος του αυτό που του προτείνεις. Μέσα από τον ήχο και την εικόνα ενός video, το συναίσθημα χτίζεται πολύ πιο αποτελεσματικά και έντονα και εξιτάρει το ενδιαφέρον και την περιέργεια του θεατή. Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινής ζωής, δεν μας επιτρέπουν πια να διαβάζουμε, καθώς μαθαίνουμε τα πάντα on the go! Γι΄αυτό και το video γίνεται πολύ πιο εύκολα share και «γράφει» πολύ περισσότερο σε mobile συσκευές, οι οποίες πλέον είναι και οι περισσότερες και οι σημαντικότερες οθόνες με τις οποίες έρχεται καθημερινά σε επαφή ο καθένας μας.

Πως πιστεύετε ότι συνεισφέρει στο engagement η αξιοποίηση ενός vlogger;
Βαρβάρα Παππά: Με δεδομένη τη δυναμική που αποκτά, ολοένα και περισσότερο το τελευταίο διάστημα, το video στο περιβάλλον των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, αποφασίσαμε στο πλαίσιο του συγκεκριμένου project να επικεντρωθούμε στη δημιουργία video content. Δεν ήταν στόχος μας όμως η δημιουργία ενός video που θα άγγιζε τη λογική ενός προϊοντικού video, πράγμα που μας οδήγησε στη συνεργασία με κάποιο άτομο που θα μπορούσε να αναδείξει τη χρήση των προϊόντων στην πράξη. Η συνεργασία με έναν vlogger υπήρξε σχεδόν φυσική εξέλιξη, πατώντας πάνω στο κοινό στοιχείο που μας ενώνει: video content για χρήση και επικοινωνία στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Πως συνδέεται η συγκεκριμένη καμπάνια, με τη συνολική φιλοσοφία της Bosch;
Λίνα Αθανασίου:
Όταν επιλέγεις μια μάρκα σαν την Bosch, σίγουρα σε χαρακτηρίζει το πάθος για ποιότητα και τελειότητα, με την τεχνολογία να σε συνοδεύει κάθε στιγμή της ζωής του. H Bosch αποτελεί τον απόλυτο helper που βρίσκεται δίπλα σου για να καλύπτει όλες σου τις ανάγκες κάθε φορά που μπαίνεις στην κουζίνα για να μαγειρέψεις. Σε αυτή τη λογική και φιλοσοφία στηρίζεται η νέα καμπάνια της Bosch. Αφού λοιπόν η Bosch κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη, τη μαγειρική σου πιο απολαυστική και τις δημιουργίες σου πιο εντυπωσιακές, εμπνευστήκαμε το «Cooking Good». Μια καμπάνια πιστή στη φιλοσοφία της Bosch, η οποία αποτελείται από μικρά «απολαυστικά» YouTube videos, όπου η food vlogger Ειρήνη Ζεβελάκη από το διάσημο πλέον Paxxi, μπαίνει στην κουζίνα της Bosch και δημιουργεί κάθε φορά ένα πιάτο, παρουσιάζοντάς μας 4-5 tips, τα οποία σε συνδυασμό με τις συσκευές Bosch μπορούν να κάνουν τη διαφορά, απογειώνοντάς το!

Τελικά, η καμπάνια αυτή έχει περισσότερο «ψυχαγωγικό» ή «εκπαιδευτικό» χαρακτήρα;
Λίνα Αθανασίου: Για όλους εμάς που η μαγειρική είναι και ψυχαγωγία ταυτόχρονα, είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς πού αρχίζει και πού τελειώνει κάθε ένας από αυτούς τους χαρακτήρες και κατά τη γνώμη μου, συνυπάρχουν αρμονικά και οι δύο. Ο «εκπαιδευτικός» χαρακτήρας λειτουργεί ως σύμμαχος του «ψυχαγωγικού», κάνοντας τελικά τον θεατή να θέλει να μπει στην κουζίνα και να δημιουργήσει με ηρεμία και σιγουριά για το αποτέλεσμα, αγαπημένα πιάτα για την καθημερινή ζωή στο σπίτι.


Ποια είναι τα επόμενα βήματα, τόσο σε επίπεδο αξιοποίησης της ενέργειας, όσο και στο σύνολο της ψηφιακής παρουσίας της Bosch;
Βαρβάρα Παππά:
Σαφώς και υπάρχουν αρκετές σκέψεις για επόμενα βήματα, είμαστε όμως μόλις στο ξεκίνημα του νέου αυτού project και οι δυνάμεις μας για την ώρα επικεντρώνονται στη σωστή αξιοποίησή του, αλλά και στην αξιολόγηση της ανταπόκρισης του κοινού. Η απήχηση που θα έχει, θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό τις επόμενες ενέργειές μας. Δυνατότητες πολλές, σκέψεις αρκετές, sky is the limit!
Λίνα Αθανασίου: Το περιεχόμενο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι αρκετά μεγάλο και μας προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες και δυνατότητες να ανανεώνουμε κάθε φορά τον τρόπο που ερχόμαστε σε επαφή με το κοινό μας. «Kάνε subscribe στο κανάλι της Bosch και από tips… όρεξη να ‘χεις»!

Υπάρχει σύνδεση ψηφιακής και παραδοσιακής επικοινωνίας; Αν ναι, με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται;
Βαρβάρα Παππά:
Η επικοινωνιακή κατεύθυνση της μάρκας σαφώς και οφείλει να ακολουθεί κοινή πορεία και να θέτει κοινούς στόχους, είτε πρόκειται για την παραδοσιακή, είτε για την ψηφιακή της μορφή, ανεξάρτητα από το κομμάτι του marketing mix που κάθε φορά καλούμαστε να υποστηρίξουμε. Αυτό πρακτικά δεν σημαίνει απαραίτητα πιστή «μεταφορά» μιας καμπάνιας που απευθύνεται στο κομμάτι της παραδοσιακής επικοινωνίας, σε digital μορφή και ειδικά όταν μιλάμε για επικοινωνία που στοχεύει στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Στην digital εποχή που διανύουμε οφείλουμε να διαχωρίσουμε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τον τελικό αποδέκτη των μηνυμάτων μας, ανάλογα με την επικοινωνιακή πλατφόρμα που κάθε φορά επιλέγουμε. Κατά συνέπεια, δημιουργούμε περιεχόμενο που να μπορεί να συνδυάσει το DNA του Μέσου το οποίο χρησιμοποιούμε, με αυτό της μάρκας, με στόχο να προσεγγίσουμε το κοινό μας με τρόπο ευχάριστο και ταυτόχρονα εποικοδομητικό.

Η εν λόγω ενέργεια είναι αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας σας με την Jungle. Θεωρείτε ότι υπάρχει τελικά «ψηφιακή χημεία» μεταξύ σας;
Βαρβάρα Παππά:
Ο όρος «συνεργασία» από μόνος του, με δεδομένο την ανάπτυξη σχέσεων αλληλοβοήθειας μεταξύ ομάδων που θέτουν κοινούς στόχους, εμπεριέχει ένα πολύ σημαντικό στοιχείο: την αλληλεπίδραση. Η συνεργασία, όντας εξ ορισμού μια αμφίδρομη σχέση, χρειάζεται τουλάχιστον δύο πλευρές για να λειτουργήσει και απαραίτητη προϋπόθεση για να δουλεύουν οι δύο πλευρές μαζί, να αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό, να προχωρούν μαζί για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, είναι η καλή μεταξύ τους σχέση, αυτό που συχνά αποκαλούμε «χημεία». Στην περίπτωση της συνεργασίας μας με την Jungle ας την αποκαλέσουμε «ψηφιακή χημεία». Το μόνο σίγουρο και δεδομένο παραμένει ότι, όπως και αν την αποκαλέσουμε, πρόκειται για μια αμφίδρομη σχέση, αμοιβαίας κατανόησης, εμπιστοσύνης και εκατέρωθεν σεβασμού προς τη δουλειά του άλλου.

Η Ομάδα του «Cooking Good»
Bosch Team
Βαρβάρα Παππά:
Head of Communication & Public Relations
Social Media Officer
Αφροδίτη Λιουδάκη: Brand Manager

H Jungle συνεργάστηκε με τους:
Λίνα Αθανασίου:
Creative Director – Managing Partner
Άννα Βαζάκα: Copywriter
Ντόρα Σκουνδρή: Digital Art Director
Ελίνα Κετικίδη: Social Media Storyteller

Συντελεστές Παραγωγής
Κωνσταντίνος Καρυάτης: Παραγωγός
Βίκυ Μπετάνωφ: Εκτέλεση Παραγωγής
Δημήτρης Συλβέστρος: Σκηνοθέτης
Βασίλης Χριστοδούλου: Διευθυντής Φωτογραφίας
Βασίλης Ηπειρώτης: Ηχολήπτης
Θωμάς Γκίνης: Οπερατέρ Α
Γρηγόρης Γκουρλιώτης: Βοηθός Παραγωγής

PAXXI
Ειρήνη Ζεβελάκη

Βοηθοί Ειρήνης
Μαρίζα Ψυχογιού και Έμμυ Καράτζαλη

Marketing Week (T. 1518)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778