Marketing Week - Η Convert Group δημιουργεί δίκτυο διασυνοριακού e-commerce σε 16 χώρες

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την Salesupply

Η Convert Group δημιουργεί δίκτυο διασυνοριακού e-commerce σε 16 χώρες

13 Ιουλίου 2017 | 16:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,Launching

Πρόσβαση σε 16 χώρες με ολοκληρωμένες υπηρεσίες cross-border e-commerce εξασφάλισε η Convert Group για ελληνικές Β2C & B2B επιχειρήσεις.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν e-στρατηγική, πλήρες localization, e-commerce logistics fulfillment με οργανωμένο δίκτυο επιστροφών, τοπικό customer support και υπηρεσίες digital marketing σε Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, ΗΠΑ, Ρωσία, Γερμανία, Ισπανία, Πολωνία, Δανία, Φιλανδία, Βέλγιο, Βραζιλία και Κίνα. Η εξάπλωση στις παραπάνω χώρες γίνεται μέσω στρατηγικής συνεργασίας της Convert Group με την Salesupply, η οποία έχει καθοδηγήσει πάνω από 350 οργανισμούς στο cross-border e-commerce.

Ταυτόχρονα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι, μέσω της Salesupply, αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της στα 14 marketplaces της Amazon, ενώ μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την ελληνική Line Group, Global Service Partner του Alibaba στην Ελλάδα, παρέχει πλέον υπηρεσίες και στο Alibaba για την επιτυχημένη παρουσία σε Β2Β marketplaces σε επίπεδο συμβουλευτικής και υλοποίησης. Ο Χρήστος Βαρέλογλου, Marketing Manager της Convert Group δήλωσε σχετικά: «Στην Convert Group όχι μόνο δημιουργούμε τις εξαγωγικές ευκαιρίες και καταστρώνουμε την στρατηγική αλλά πλέον παρέχουμε και τα εργαλεία και όλες τις υπηρεσίες υλοποίησης για να υποστηρίξουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την εξωστρέφεια των ελληνικών B2C & B2B επιχειρήσεων».

Marketing Week Online( 13 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778