Marketing Week - Programmatic: Οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την Κεντρική, ΝΑ Ευρώπη και Μ. Ανατολή, σύμφωνα με την TailWind

Programmatic: Οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση

13 Ιουλίου 2017 | 16:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Η Tailwind, εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ThinkDigital group (TDG), παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA», η οποία καταγράφει τις απόψεις διαφημιζόμενων και εκδοτών για τις προκλήσεις και ευκαιρίες του Programmatic.

Σύμφωνα με τα βασικά αποτελέσματα για την Κεντρική και Α. Ευρώπη, οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση του Programmatic Trading, καθώς πάνω από 86% των ερωτηθέντων δηλώνουν πως έχουν «πολύ καλή» ή «άριστη» κατανόηση του Programmatic Advertising και των τακτικών του, ενώ το 80% το έχει ήδη εισάγει στον οργανισμό. Display και Mobile εξακολουθούν να έχουν κυρίαρχη θέση, με βαθμό υιοθέτησης άνω του 91% και του 89% αντίστοιχα, ενώ αναγνωρίζονται οι ευκαιρίες χρήσης νέων formats, όπως Outstream Video και Native.

Το Brand safety καταγράφεται ως βασικό σημείο προβληματισμού για εκδότες και διαφημιζόμενους και αναμένεται να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο για την περαιτέρω ανάπτυξη του Programmatic Trading. Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την πλειοψηφία των αγοραστών (39,5%) και εύρεση της ισορροπίας μεταξύ direct πωλήσεων και προγραμματικών ευκαιριών για τους εκδότες (47%), καταγράφονται ως οι πρωτεύοντες παράγοντες που θα ξεκλειδώσουν την περαιτέρω ανάπτυξη. Τέλος, η έρευνα αποτυπώνει αισιοδοξία για το 2017, με 49,2% των εκδοτών και 42,9% των αγοραστών να δηλώνουν πως αναμένουν πάνω από 10%  εσόδων και budget σε Programmatic Trading αντίστοιχα.

Δείτε την έρευνα εδώ

Marketing Week Online( 13 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778