Marketing Week - Programmatic: Οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την Κεντρική, ΝΑ Ευρώπη και Μ. Ανατολή, σύμφωνα με την TailWind

Programmatic: Οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση

13 Ιουλίου 2017 | 16:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Η Tailwind, εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ThinkDigital group (TDG), παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA», η οποία καταγράφει τις απόψεις διαφημιζόμενων και εκδοτών για τις προκλήσεις και ευκαιρίες του Programmatic.

Σύμφωνα με τα βασικά αποτελέσματα για την Κεντρική και Α. Ευρώπη, οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση του Programmatic Trading, καθώς πάνω από 86% των ερωτηθέντων δηλώνουν πως έχουν «πολύ καλή» ή «άριστη» κατανόηση του Programmatic Advertising και των τακτικών του, ενώ το 80% το έχει ήδη εισάγει στον οργανισμό. Display και Mobile εξακολουθούν να έχουν κυρίαρχη θέση, με βαθμό υιοθέτησης άνω του 91% και του 89% αντίστοιχα, ενώ αναγνωρίζονται οι ευκαιρίες χρήσης νέων formats, όπως Outstream Video και Native.

Το Brand safety καταγράφεται ως βασικό σημείο προβληματισμού για εκδότες και διαφημιζόμενους και αναμένεται να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο για την περαιτέρω ανάπτυξη του Programmatic Trading. Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την πλειοψηφία των αγοραστών (39,5%) και εύρεση της ισορροπίας μεταξύ direct πωλήσεων και προγραμματικών ευκαιριών για τους εκδότες (47%), καταγράφονται ως οι πρωτεύοντες παράγοντες που θα ξεκλειδώσουν την περαιτέρω ανάπτυξη. Τέλος, η έρευνα αποτυπώνει αισιοδοξία για το 2017, με 49,2% των εκδοτών και 42,9% των αγοραστών να δηλώνουν πως αναμένουν πάνω από 10%  εσόδων και budget σε Programmatic Trading αντίστοιχα.

Δείτε την έρευνα εδώ

Marketing Week Online( 13 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778