Marketing Week - Στην Digitall ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το site του μηλίτη Μηλοκλέφτης

Στην Digitall ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

15 Ιουνίου 2017 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Η Digitall σχεδίασε για τον «Μηλοκλέφτη», τον νέο μηλίτη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το www.milokleftis.gr.

Όπως επισημαίνει, πρόκειται για ένα εύχρηστο και πλήρως προσαρμοσμένο στις νέες τάσεις online σημείο συνάντησης για τους νέους fans του. Στο site, οι επισκέπτες μπορούν να ακολουθήσουν το ταξίδι της αλεπούς, να ανακαλύψουν τα στάδια παραγωγής του μηλίτη και να δουν τις συσκευασίες. Σύντομα θα μπορούν να ενημερώνονται και για τα νέα του brand. Ξεχωριστό στοιχείο του site είναι ότι από τη δύση και μέχρι την ανατολή «μεταμορφώνεται» με νυχτερινή «διάθεση».

Marketing Week Online( 15 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778