Με στόχο να αποτελέσει «one-stop-shop»
To Viber πραγματοποίησε χθες, Πέμπτη 18 Μαΐου στον πολυχώρο Innovathens, παρουσίαση για τις νέες δυνατότητες που παρέχει το «Viber for Business», καθώς και σχετικά ελληνικά best practices.

Όπως ανέφερε ο Atanas Raykov, Director Business Development CIS & CEE του Viber, μέσα σε μόλις 6 χρόνια λειτουργίας το Viber έχει συγκεντρώσει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και σημειώνει πρωτιά σε downloads σε πολλές χώρες. «Για τον λόγο αυτό, έχουμε την υποχρέωση να εισάγουμε καινοτομίες». Η παροχή της υπηρεσίας των Public Accounts που λανσαρίστηκε στα τέλη του περασμένου έτους ανοίγει νέες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις.

Ανάμεσα σε αυτές, οι δυνατότητες προβολής διαφημιστικού μηνύματος, δημιουργίας promotional sticker packs, audio stickers και δυναμικά stickers και η δημιουργία chatbot που προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες επικοινωνίας και engagement με το κοινό, ακόμη και social commerce.

Προσδοκία του Viber είναι να αποτελέσει ένα «one-stop-shop» για επιχειρήσεις και brands. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν ελληνικά best practices εταιρειών που πρωτοπόρησαν στη χρήση των νέων υπηρεσιών του Viber, αλλά και συνεργατών τους που παρείχαν την τεχνογνωσία και τις αντίστοιχες λύσεις. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν οι εταιρείες Connecto.ai, DPG Digital Media για το case του Queen.gr, Pizza Fan, infolysis.gr, Akazoo και Panathinaikos BC Superfoods.