Marketing Week - Το Viber παρουσιάζει νέες υπηρεσίες για τα brands

Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με στόχο να αποτελέσει «one-stop-shop»

Το Viber παρουσιάζει νέες υπηρεσίες για τα brands

19 Μαΐου 2017 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching

To Viber πραγματοποίησε χθες, Πέμπτη 18 Μαΐου στον πολυχώρο Innovathens, παρουσίαση για τις νέες δυνατότητες που παρέχει το «Viber for Business», καθώς και σχετικά ελληνικά best practices.

Όπως ανέφερε ο Atanas Raykov, Director Business Development CIS & CEE του Viber, μέσα σε μόλις 6 χρόνια λειτουργίας το Viber έχει συγκεντρώσει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και σημειώνει πρωτιά σε downloads σε πολλές χώρες. «Για τον λόγο αυτό, έχουμε την υποχρέωση να εισάγουμε καινοτομίες». Η παροχή της υπηρεσίας των Public Accounts που λανσαρίστηκε στα τέλη του περασμένου έτους ανοίγει νέες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις.

Ανάμεσα σε αυτές, οι δυνατότητες προβολής διαφημιστικού μηνύματος, δημιουργίας promotional sticker packs, audio stickers και δυναμικά stickers και η δημιουργία chatbot που προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες επικοινωνίας και engagement με το κοινό, ακόμη και social commerce.

Προσδοκία του Viber είναι να αποτελέσει ένα «one-stop-shop» για επιχειρήσεις και brands. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν ελληνικά best practices εταιρειών που πρωτοπόρησαν στη χρήση των νέων υπηρεσιών του Viber, αλλά και συνεργατών τους που παρείχαν την τεχνογνωσία και τις αντίστοιχες λύσεις. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν οι εταιρείες Connecto.ai, DPG Digital Media για το case του Queen.gr, Pizza Fan, infolysis.gr, Akazoo και Panathinaikos BC Superfoods.

Marketing Week Online( 19 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Δημητριακά: Απαιτητικοί και on-the-go οι καταναλωτές

Τα brands δημητριακών συνιστούν βασικό συστατικό διατροφής για όλες τις ομάδες και κατηγορίες καταναλωτών. Παράλληλα, όμως, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, ζητώντας από τη μία υγιεινές προτάσεις με λιγότερη ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση από την άλλη και δυνατότητα για on-the-go κατανάλωση. Πώς ανταποκρίνονται σήμερα τα brands στον γρίφο αυτό;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778