Marketing Week - Στρατηγική συνεργασία SoftOne με Generation Y

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ανάπτυξη λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Στρατηγική συνεργασία SoftOne με Generation Y

17 Μαΐου 2017 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Retail

Η SoftOne Technologies και η Generation Y προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία, αναπτύσσοντας λύσεις για την ανάπτυξη της κερδοφορίας των επιχειρήσεων που εντάσσονται στο πελατολόγιό τους.

Ενδεικτικά, κάποιες από τις λύσεις αυτές, αφορούν στην αποτελεσματική και ανεμπόδιστη live διαχείριση αποθεμάτων, παραγγελιών, εμπορικών πολιτικών και στην αντίστοιχη αποφυγή λαθών που προκαλούν διαχειριστικό (και όχι μόνο) κόστος. Όπως είναι γνωστό, η SoftOne είναι εταιρεία λύσεων μηχανογράφησης, συστημάτων ERP και CRM και cloud υπηρεσιών και η Generation Y εταιρεία που εξειδικεύεται στον χώρο του digital business.

«Η στρατηγική συνεργασία με τη Softone, σηματοδοτεί νέες λύσεις, δυνατότητες και προϊόντα στην παρακολούθηση των μετρήσιμων δεικτών του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και στη βελτίωση της παραγωγικότητας του εκάστοτε πελάτη», δηλώνει ο CEO της Generation Y Αναστάσιος Σπανίδης.

Ο Γενικός Διευθυντής της SoftOne Αντώνης Καραντώνης, αναφέρει: «Η συνεργασία της SoftOne με την Generation Y σηματοδοτεί την έναρξη μιας σειράς σημαντικών τεχνολογικών και εμπορικών συνεργιών, με στόχο τη διάθεση σύγχρονων λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας». Όπως επισημαίνουν οι δύο πλευρές, η συνεργασία πληροί αυστηρά κριτήρια ποιότητας και απευθύνεται σε large scale επιχειρήσεις.

Marketing Week Online( 17 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778