Marketing Week - Ιστορίες επιχειρηματικής επιτυχίας με τα εργαλεία της Google

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το παράδειγμα του ξενοδόχου από τη Ζάκυνθο

Ιστορίες επιχειρηματικής επιτυχίας με τα εργαλεία της Google

21 Απριλίου 2017 | 13:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Η Google δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο Ίντερνετ μέσω των εργαλείων της, AdWords, Google My Business και YouTube. Success story της χρήσης των εργαλείων της Google αποτέλεσε το παράδειγμα επιχειρηματία-ξενοδόχου από την Ζάκυνθο, που διατηρεί οικογενειακή επιχείρηση.

Καθώς αντιλήφθηκε την ανάγκη των τουριστών να οργανώνουν από τον χειμώνα τις καλοκαιρινές διακοπές τους, δημιούργησε το 2010 την ιστοσελίδα www.zantehotels4u.com για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη πρόταση (διαμονή, μεταφορά και μονοήμερες κρουαζιέρες) σε όσους επισκέπτονται το νησί. Πέρασε τις εξετάσεις Google Partners ώστε να μπορεί να ακολουθεί της εξελίξεις από κοντά, ξεκίνησε να διαφημίζεται με το AdWords από τον Ιανουάριο φέτος και γνωρίζει πλέον πως οι αναζητήσεις για διακοπές ξεκινάνε μόλις τελειώσουν οι διακοπές του Δεκεμβρίου.

Η κίνηση στην ιστοσελίδα του επιχειρηματία έχει αυξηθεί κατά 97% σε σχέση με πέρσι και το 45% αυτής προέρχεται από το AdWords, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται τηλεφωνήματα, κάτι το οποίο δεν ίσχυε από τόσο νωρίς τα προηγούμενα χρόνια. Ένας άλλος χρήσιμος τρόπος επικοινωνίας των χρηστών για να επικοινωνούν με την επιχείρηση είναι μέσω γραπτών μηνυμάτων κάνοντας κλικ στις Επεκτάσεις Μηνυμάτων AdWords. «Η Google συνεχίζει να στηρίζει τις επιχειρήσεις και η συμβολή της στην αύξηση των πωλήσεων τους είναι σημαντική όπως αποδεικνύεται από τα στατιστικά στοιχεία αυξήσεων των πωλήσεων για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα εργαλεία Google», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Marketing Week Online( 21 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778