Marketing Week - Ανάθεση στην Post Scriptum από το ΞΕΕ

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την πελατοκεντρική μετάβαση του portal «Ελληνικό Πρωινό»

Ανάθεση στην Post Scriptum από το ΞΕΕ

18 Απριλίου 2017 | 14:34 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Το έργο αναβάθμισης της διαδικτυακής πύλης «Ελληνικό Πρωινό» ανέθεσε στην Post Scriptum Πληροφορική Επικοινωνίας ΕΠΕ το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Το «Ελληνικό Πρωινό» είναι μία δράση ενίσχυσης της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς, μέσω της ανάδειξης του γαστρονομικού πλούτου της χώρας. Υλοποιείται από το 2010 με κύριο στόχο τον εμπλουτισμό του πρωινού που προσφέρεται στα ελληνικά ξενοδοχεία με αγνά και μοναδικά προϊόντα της ελληνικής γης, καθώς και παραδοσιακά τοπικά εδέσματα της κάθε περιοχής της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό, η Post Scriptum αναλαμβάνει την αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου www.greekbreakfast.gr, ούτως ώστε να απευθύνεται πλέον όχι μόνον στους επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά κατά κύριο λόγο στον τελικό καταναλωτή.

Το έργο αφορά στην ενίσχυση του πελατοκεντρικού χαρακτήρα του portal και των δυνατοτήτων προσωποποιημένης πληροφόρησης μέσω αναδιοργάνωσης της διαθέσιμης πληροφορίας, στην ενσωμάτωση δυνατοτήτων πολυκαναλικής πρόσβασης, στην προσαρμογή της συνολικής λειτουργικότητας και αισθητικής, στον εμπλουτισμό του περιεχομένου και στην εκπόνηση και υλοποίηση πλάνου προώθησης του ανανεωμένου portal. Το συμβατικό τίμημα του έργου ανέρχεται σε 50.000 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 12.000 ευρώ).

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778