Marketing Week - Ανάθεση στην Post Scriptum από το ΞΕΕ

Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την πελατοκεντρική μετάβαση του portal «Ελληνικό Πρωινό»

Ανάθεση στην Post Scriptum από το ΞΕΕ

18 Απριλίου 2017 | 14:34 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Το έργο αναβάθμισης της διαδικτυακής πύλης «Ελληνικό Πρωινό» ανέθεσε στην Post Scriptum Πληροφορική Επικοινωνίας ΕΠΕ το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Το «Ελληνικό Πρωινό» είναι μία δράση ενίσχυσης της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς, μέσω της ανάδειξης του γαστρονομικού πλούτου της χώρας. Υλοποιείται από το 2010 με κύριο στόχο τον εμπλουτισμό του πρωινού που προσφέρεται στα ελληνικά ξενοδοχεία με αγνά και μοναδικά προϊόντα της ελληνικής γης, καθώς και παραδοσιακά τοπικά εδέσματα της κάθε περιοχής της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό, η Post Scriptum αναλαμβάνει την αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου www.greekbreakfast.gr, ούτως ώστε να απευθύνεται πλέον όχι μόνον στους επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά κατά κύριο λόγο στον τελικό καταναλωτή.

Το έργο αφορά στην ενίσχυση του πελατοκεντρικού χαρακτήρα του portal και των δυνατοτήτων προσωποποιημένης πληροφόρησης μέσω αναδιοργάνωσης της διαθέσιμης πληροφορίας, στην ενσωμάτωση δυνατοτήτων πολυκαναλικής πρόσβασης, στην προσαρμογή της συνολικής λειτουργικότητας και αισθητικής, στον εμπλουτισμό του περιεχομένου και στην εκπόνηση και υλοποίηση πλάνου προώθησης του ανανεωμένου portal. Το συμβατικό τίμημα του έργου ανέρχεται σε 50.000 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 12.000 ευρώ).

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778