Marketing Week - Performance & eCommerce στο επίκεντρο του AllThingsFacebook’17

Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα δώσουν συμβουλές για αυξημένη αποτελεσματικότητα

Performance & eCommerce στο επίκεντρο του AllThingsFacebook’17

17 Φεβρουαρίου 2017 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Social Media,Συνέδρια

Όντας ξεκάθαρα το πιο δημοφιλές Μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook αποτελεί βασικό συστατικό του marketing mix των περισσότερων brands.

Πόσο μεγάλη είναι, όμως, τελικά η επίδρασή του στις πωλήσεις και πώς μπορούν τα brands να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους; Οι απαντήσεις θα δοθούν στο συνέδριο AllThingsFacebook, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου, στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς. Στην keynote ομιλία της με τίτλο «Driving real business impact across the marketing funnel», η Katarzyna Paliwoda, Partner CEE του Facebook, θα παρουσιάσει όλες τις καινούργιες διαφημιστικές λύσεις που προσφέρει το Facebook στα brands και οι οποίες καλύπτουν κάθε στάδιο του Marketing Funnel - από το Awareness και το Consideration, μέχρι το Loyalty.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενότητας «AllThingsCommerce – Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing», 4 e-commerce specialists από την εγχώρια αγορά θα μοιραστούν performance tips για αυξημένη αποτελεσματικότητα στο Facebook. Αυτοί θα είναι ο Πάνος Μπάσιος, Head of Performance Marketing, Digital Media and Digital Analytics της ΟΠΑΠ Α.Ε., ο Θανάσης Παρασκευόπουλος, Marketing Director της Celestino, η Πάολα Πεσσάρη, CRM & Digital Marketing Manager της Praktiker Hellas, και η Αλμπίνα Τζιντόλη, Digital Marketing Performance Manager του Brands4all. Το πρόγραμμα και οι ομιλητές του συνεδρίου διατίθενται στο www.allthingsfacebook.gr.

Marketing Week Online( 17 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Automotive Marketing: Υπό ποιές προϋποθέσεις θα ανακάμψει η αγορά αυτοκινήτου;

Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αλλά και η συγκρατημένη ψυχολογία που διέπει αυτή τη στιγμή το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση επιχειρήσεων και ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς κ.ά.) αλλά και το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία), επιδρούν με τη σειρά τους και με ανάλογο τρόπο στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778